Den bette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

-Sigrid-

Yeey!!

Vi har set den bette her idag, og den var bare skøn! Der var 2 arme, 2 ben, en næse og et perfekt lille hjerte! 

Den lille er nu 10.6 cm lang, og den lå bare og vinkede til mor og far.

Sygeplersken kom på et tidspunkt til at sige at hun ikke kunne se numsen - hjæælp jeg var bange!! 

Til gengæld har vi fået af vide at fordi vi er så unge, får vi ekstra skanninger, jordemoderkonsulationer og vi får overlægen på afdelingen til at følge med i graviditeten! 

I får lige et billed af vores lille <3

Termin er rykket til 13./1-12 og det betyder at jeg er 10+4 idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

TbCp

Neeeej hvor fint
Det er bare så fantastisk at se den lille...

Og vildt at den vokser så meget... min blev målt til ca. 1,5cm da jeg var 7+6... og så på bare et par uger mere er den over 10cm!!!

Anmeld

22. juni 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Neeeej hvor fint
Det er bare så fantastisk at se den lille...

Og vildt at den vokser så meget... min blev målt til ca. 1,5cm da jeg var 7+6... og så på bare et par uger mere er den over 10cm!!!

Ja, det er sindsyg! 

Jeg har gået rundt med et lalleglad smil hele dagen, det var så vildt at se at hjertet var der, og alle arme og ben! Og h*n var jo så stor at man faktisk kunne se det! :O

Min egen (og lidt farmands ) læmpebaby! 

Så følges vi to jo tæt, kun et par uger imellem 

Anmeld

22. juni 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Ja, det er sindsyg! 

Jeg har gået rundt med et lalleglad smil hele dagen, det var så vildt at se at hjertet var der, og alle arme og ben! Og h*n var jo så stor at man faktisk kunne se det! :O

Min egen (og lidt farmands ) læmpebaby! 

Så følges vi to jo tæt, kun et par uger imellem 

Jeg er 9 uger på fredag, med termin ca. 27. januar så ja rimelig tæt

Anmeld

22. juni 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Jeg er 9 uger på fredag, med termin ca. 27. januar så ja rimelig tæt

Jeg tænkte på, da du så Jeres baby, kunne du så se at det var et menneske, eller var det bare en "klump"... Håber ikke jeg fornærmer 

Anmeld

22. juni 2011

TbCp

-Sigrid- skriver:

Jeg tænkte på, da du så Jeres baby, kunne du så se at det var et menneske, eller var det bare en "klump"... Håber ikke jeg fornærmer 

Du fornæmer ikke Nej.. den lignede nærmere sådan en cashewnød

Anmeld

22. juni 2011

-Sigrid-

TbCp skriver:

Du fornæmer ikke Nej.. den lignede nærmere sådan en cashewnød

Haha, forståeligt! 

Min ligner (som du jo kan se) en nød med arme, ben og næse

Anmeld

22. juni 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Yeey!!

Vi har set den bette her idag, og den var bare skøn! Der var 2 arme, 2 ben, en næse og et perfekt lille hjerte! 

Den lille er nu 10.6 cm lang, og den lå bare og vinkede til mor og far.

Sygeplersken kom på et tidspunkt til at sige at hun ikke kunne se numsen - hjæælp jeg var bange!! 

Til gengæld har vi fået af vide at fordi vi er så unge, får vi ekstra skanninger, jordemoderkonsulationer og vi får overlægen på afdelingen til at følge med i graviditeten! 

I får lige et billed af vores lille <3

Termin er rykket til 13./1-12 og det betyder at jeg er 10+4 idag 

er du sunshine en monster baby du har dig

I samtlige bøger vi har står der 4,5 cm ca i 11 uge , det burde først være i 14 uge dit barn måler over 10 cm  så det er satme godt gået  

Jeg blev scannet i 6+5 og der kunne man kun se en lille bitte prik og et kæmpe flot hjerte hamre afsted derud af

Men hvor er det dog bare fantastisk dejligt for jer at I endelig også har fået lov til at se baby, første scanning er bare noget helt helt helt specielt

Anmeld

22. juni 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

er du sunshine en monster baby du har dig

I samtlige bøger vi har står der 4,5 cm ca i 11 uge , det burde først være i 14 uge dit barn måler over 10 cm  så det er satme godt gået  

Jeg blev scannet i 6+5 og der kunne man kun se en lille bitte prik og et kæmpe flot hjerte hamre afsted derud af

Men hvor er det dog bare fantastisk dejligt for jer at I endelig også har fået lov til at se baby, første scanning er bare noget helt helt helt specielt

Jamen jeg var også ret overrasket.. Hun sagde at den voksede en cm per uge jeg er henne 

Ja, det er det bedste man kan se 

Jamen vi havde besluttet at kun få "normale" skanninger, så derfor ikke før Syntes dog det er lidt sent at få af vide hvor langt henne jeg er 

Anmeld

22. juni 2011

Carl-Emil's mor

-Sigrid- skriver:

Jamen jeg var også ret overrasket.. Hun sagde at den voksede en cm per uge jeg er henne 

Ja, det er det bedste man kan se 

Jamen vi havde besluttet at kun få "normale" skanninger, så derfor ikke før Syntes dog det er lidt sent at få af vide hvor langt henne jeg er 

Hmm synes lige at du skal tage en tur på google fordi der står der også fra 44 mm til 60 mm , det er jo langt vej op til de 10,6 cm??

Men kan jo sagtens bare være en kæmpe baby

Vi fik kun den ekstra fordi jeg blev tosset på min læge og min stedmor er overlæge på gyn afdeling, så trak jeg lige mit guldkort op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.