Er der mindre plads i maven nu? (Mindre aktivitet)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

TrineMine86

Frøken J. skriver:

Jeg er 25+3 i dag, og en smuuule bekymret, men ved ikke om det er begrundet.

Synes lillepigen har været mindre aktiv på det seneste. Det er ikke sådan jeg OVERHOVEDET ikke mærker hende, men det er sådan rimelig begrænset. I går kunne jeg få hende til at mosle, ved at puffe til hende og kalde på hende, men det var ikke helt i samme grad. I dag tror jeg, at jeg har mærket hende to gange eller sådan, men kun 2 korte gange. Hun plejer dog at være mest aktiv der ud på senaftenen, fx hvis jeg først går i seng kl. 1, så det kan nå at komme + jeg har været ret aktiv i dag..

Men skal jeg bekymre mig? Er jeg på et tidspunkt, hvor hun måske ikke har så meget plads, og derfor bevæger sig mindre? Man siger jo livmoderen vokser i ryk.. Det er bare fordi hun ellers, for et par uger siden var SINDSSYGT aktiv, det avr en crazy alien.. Så kan ikke helt vende mig til det..

hej

på en måde blev jeg ret lettet da jeg læste dit indlæg.. har selv gået med den følelse siden lørdag, det er godt nok blevet væsentligt mindre aktivitet hos mig også, og har været meget bekymret  har dog mærket ham hver dag, men lige som dig kunne nogle få gange på en dag og slet ikke så kraftigt som førhen  er 26+5 idag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Det er nemlig lige det! de bliver self. også større, så de bevæger sig anderldes, men det er svært at vende sig til

ja meget.

Anmeld

24. juni 2011

Stjernestoev

Jeg bliver sgu lidt misundelig når jeg læser at I kan mærke jeres bebser inde i maven.. Gid jeg havde en lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.