Svag graviitetstst - 3 dage over tid, hvad tor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Tør også godt sige tillykke! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Nina-G

Anonym skriver:

Hej allesammen

Mange tak for svar - jeg havde bestemt mig for at vente til imorgen, men tog en test mere imorges og den var klart positiv - weeee: )

Ihhh hvor jeg glæder mig til at prøve det hele: )

Go' sommer til jer alle: )

stort tillykke herfra!

Anmeld

24. juni 2011

sandorff

Anonym skriver:

Hej alle I Skønne kvinder

Jeg er ny her på baby.dk og har allerede et spørgsmål - jeg er gået 3 dage over tid og ingen tegn på mens er på vej.

Så har jeg i søndags og idag taget en GT, som viser svagt positiv (læs meget svag positiv) - hva tror I?, andre som har været  samme situation?. testen er fra Matas.

På forhånd tak for hjælpen

tillykke med den lille ny

Anmeld

25. juni 2011

Mauser.

Den tror jeg er god nok (; den ligner min da jeg var gået tre dage over tid .. 

Anmeld

25. juni 2011

Mira0911

Jeg kan se en meget svag svag streg.... Den er vidst god nok...  Tillykke... 

Anmeld

25. juni 2011

Melanie-Marie

Som de andre iger, den ser god nok ud..

Også tillykke her fra, og velkommen på baby.dk 

Anmeld

25. juni 2011

raca

en biokemisk graviditet...

dvs der stadig er lidt hcg i blodet, men ikke nok.. og at der er sket en befrugting men ægget ikke har sat sig fast.

så kan man godt ligge på vippen med ikke helt tydelig GT i godt og vel en uge inden man begynder og bløde

Anmeld

26. juni 2011

Melanie-Marie

raca skriver:

en biokemisk graviditet...

dvs der stadig er lidt hcg i blodet, men ikke nok.. og at der er sket en befrugting men ægget ikke har sat sig fast.

så kan man godt ligge på vippen med ikke helt tydelig GT i godt og vel en uge inden man begynder og bløde

Det ser ud til du ved en del om det der biokemisk graviditet...

kan du forklare mig hvad der er, og om det betyder at man så ivirkeligheden ikke er gravid selvom man kan have en positiv test ?

Anmeld

26. juni 2011

raca

Melanie-Marie skriver:

Det ser ud til du ved en del om det der biokemisk graviditet...

kan du forklare mig hvad der er, og om det betyder at man så ivirkeligheden ikke er gravid selvom man kan have en positiv test ?

så vidt jeg husker, betyder det at der har fundet en befrugtning sted, derfor kan HGCen(graviditetshormonet) i blodet måles.. og også i urinen.. men det stiger ikke som forventeligt.. og derfor er testen også kun svag... man får ikke mens på det forventede tidspunkt forde der jo er noget hcg i kroppen, men på et tidspunt er der så lidt at man så får mens.. jeg ved ikke lige hvor lang tid adet kan tage... ved mig tog det vist 14 dage.. hvor g-testen var svagt positiv dog tydeliger og tydeliger helt frem til 10 dage efter...forventet mens..

Anmeld

26. juni 2011

channie-g

Anonym skriver:

Hej alle I Skønne kvinder

Jeg er ny her på baby.dk og har allerede et spørgsmål - jeg er gået 3 dage over tid og ingen tegn på mens er på vej.

Så har jeg i søndags og idag taget en GT, som viser svagt positiv (læs meget svag positiv) - hva tror I?, andre som har været  samme situation?. testen er fra Matas.

På forhånd tak for hjælpen

sådan så mine de første 10 test også ud og er idag 21+5...

så tillykke med baby og velkommen til baby.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.