Svag graviitetstst - 3 dage over tid, hvad tor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.841 visninger
32 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej alle I Skønne kvinder

Jeg er ny her på baby.dk og har allerede et spørgsmål - jeg er gået 3 dage over tid og ingen tegn på mens er på vej.

Så har jeg i søndags og idag taget en GT, som viser svagt positiv (læs meget svag positiv) - hva tror I?, andre som har været  samme situation?. testen er fra Matas.

På forhånd tak for hjælpen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Millesmammi

Den er god nok :-) og velkommen på baby ;-)

Anmeld

21. juni 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg er ny her på baby.dk og har allerede et spørgsmål - jeg er gået 3 dage over tid og ingen tegn på mens er på vej.

Så har jeg i søndags og idag taget en GT, som viser svagt positiv (læs meget svag positiv) - hva tror I?, andre som har været  samme situation?. testen er fra Matas.

Altså jeg testede positiv allerede før jeg skulle have mens , så det kan godt lade sig gøre .. Men kan ikke særlig godt se stregen , så du kan prøve igen i morn og se hvad den siger der

Anmeld

21. juni 2011

Frøken J.

Velkommen! Jeg tror den er god nok Giv den et par dage mere og test igen, så er den nok mere tydelig  

Anmeld

21. juni 2011

Noah`s mor<3

Tror du er gravid (tillykke) .. ta en test igen om nogle dage:-))

Anmeld

21. juni 2011

TrineMine86

Anonym skriver:

sådan så min gt også ud i starten og den blev mere og mere positiv, men først efter 1 uge var den okei tydelig

Så tillykke med den lille spire i maven

Anmeld

21. juni 2011

FogL

Den er positiv!  

Anmeld

21. juni 2011

Mille83

Anonym skriver:

Syntes også den ser ret positiv ud, tag en imorgen tidlig med morgenurin, der kan man bedst se det, og tillykke

Anmeld

21. juni 2011

JustAnotherName

Jeg TROR den er der   STORT TILLYKKE i såfald

Anmeld

21. juni 2011

miss freja

Anonym skriver:

Altså jeg tør godt sige tillykke, for sådan så mine GT også ud i starten, og de blev gradvist mere tydelige  og jeg har termin på mandag.

vent et par dage hvis du kan, og ta en test til. Jeg kunne ikke styre mig den gang, så jeg tog en test hver dag for at finde ud af om den blev mere tydelig. hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.