Til loggidut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2008

Tullebobs

Hej Line

Ja tænk engang at vores skønne drenge med GLIMTET i øjet er købmands-kompagnoner:)) Den er så hyggelig den lille legeplads på havnen - billedet er fra sidste års sommerferie, som vi holdt i farmors sommerhus i midt imellem hals og hou, skønt skønt område, og herligt at få drengen "på græs", når man ellers holder til i et etagebyggeri i byen:D

Hvad læser du? Jeg er selv studerende på AAU, og er ved at skrive speciale i sociologi...

Kram fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

linemus

Hej Trine Jeg læser Arkitektur & Design og mangler kun specialet, som jeg faktisk har skrevet én gang, men dumpede - det er nu faktisk næsten ét år siden, og jeg var da temmelig gravid med tvillinger, så det var ikke særlig sjovt. Denne gang skal jeg skrive det alene og er meget spændt på, hvordan det bliver med nu tre børn! Pust...støn... Og så mangler jeg desværre også lige tre mdr.s SU, så det bliver lidt knebent herhjemme. Bliver du så færdig til sommer? Det bli'r dejligt. Jeg glæder mig til at få det overstået. Knus Line

Anmeld

3. marts 2008

linemus

Loggidut skriver:

linemus skriver:

Hi hi, jamen det er jo lige her i nærheden (vi bor jo i Hou). Der går Sebastian til svømning, men jeg har dog ikke selv været der - endnu. Men jeg kan dog fortælle, at den røde købmand lukkede for flere år siden...

Sloggi: Jeg er veninde med lillesøsteren, der hedder Ann. Hun er efternøler, så jeg ved ikke helt hvor gamle hendes søskende er. Aner ikke om søsteren har arbejdet på mcD, men broren hedder i hvert fald Tom, det er jeg sikker på (han var vist en værre bølle).

hende din venindes søster...blev hun gift med en der hed ole og flyttede?
hmmm....det navn siger mig noget...men jeg er ikke helt sikker på hvad

Hej igen Loggi

Nu har jeg fået fuldt op på sagen. Min venindes søster, Karina, er også 36 år. De boede på Lindholmsvej. Jeg mener, hendes kæreste hed Jan Ole, men de er ikke sammen mere (ved ikke om de blev gift), og hun er nu flyttet til Biersted med ny mand og deres 2 børn. Hun har ikke arbejdet på McDonalds. Hjalp det noget? Overhovedet?

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.