Til loggidut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2008

linemus

Ej jeg kommer helt til at savne det, selvom vi jo har det dejligt herude ved kysten. Var jo sundbynit i 7 år indtil i sommer, og Sebastian gik i dagpleje på Larsensvej og var i gæstedagpleje hos flere forskellige på Vangen og så havde de legestue i Strubjerg, så der har jeg trasket en del rundt. Og jeg savner din Netto, Sloggi!!! Jeg kender også flere fra Lindholm, da jeg som ung spillede i orkester på Skansevejen og erhvervede mig en bedste-veninde fra Lindholm. Hun har faktisk en lidt ældre søster - måske kender du hende? Karina Rodkjær? Eller broren Tom? Nå ja, min mor har faktisk boet i lejlighed lige overfor den gamle station i et lille halvt år :)

Knus Line - som blev nødt til at blande sig og som desværre ikke helt kan forestille mig Sloggis hus, selvom jeg er dødnysgerrig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

linemus

Hvad er Koldkær forresten? Det er der noget heroppe der hedder...

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

øhhhh....line....arbejdede hun på mac.d din veninde...og hed broderen ikke tommy?
vi bor lige over for det der hed metax, nu shell....

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

linemus skriver:

Hvad er Koldkær forresten? Det er der noget heroppe der hedder...

koldkær er noget ungerne i skolerne her fra nørresundby kan komme på...altså en feriekoloni i Hals

Anmeld

27. februar 2008

Tullebobs

Jeps har været på Koldkær mange gange - det var klasse:D Især når man havde en 10 der brændte i lomme og man skulle ned til den lille røde købmand ve vejen for at snolde, eller når man skulle på natløb i skoven:))

Krøller eller ej... Kan ikke lige komme tanke om ham...

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

Tullebobs skriver:

Jeps har været på Koldkær mange gange - det var klasse:D Især når man havde en 10 der brændte i lomme og man skulle ned til den lille røde købmand ve vejen for at snolde, eller når man skulle på natløb i skoven:))

Krøller eller ej... Kan ikke lige komme tanke om ham...

jeps og forbi heksehuset...uhhhh det var tider!8D

Anmeld

27. februar 2008

linemus

Hi hi, jamen det er jo lige her i nærheden (vi bor jo i Hou). Der går Sebastian til svømning, men jeg har dog ikke selv været der - endnu. Men jeg kan dog fortælle, at den røde købmand lukkede for flere år siden...

Sloggi: Jeg er veninde med lillesøsteren, der hedder Ann. Hun er efternøler, så jeg ved ikke helt hvor gamle hendes søskende er. Aner ikke om søsteren har arbejdet på mcD, men broren hedder i hvert fald Tom, det er jeg sikker på (han var vist en værre bølle).

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

linemus skriver:

Hi hi, jamen det er jo lige her i nærheden (vi bor jo i Hou). Der går Sebastian til svømning, men jeg har dog ikke selv været der - endnu. Men jeg kan dog fortælle, at den røde købmand lukkede for flere år siden...

Sloggi: Jeg er veninde med lillesøsteren, der hedder Ann. Hun er efternøler, så jeg ved ikke helt hvor gamle hendes søskende er. Aner ikke om søsteren har arbejdet på mcD, men broren hedder i hvert fald Tom, det er jeg sikker på (han var vist en værre bølle).

hende din venindes søster...blev hun gift med en der hed ole og flyttede?
hmmm....det navn siger mig noget...men jeg er ikke helt sikker på hvad

Anmeld

27. februar 2008

linemus

Om de blev gift kan jeg ikke huske, men hun boede sammen med en der hed Ole på Larsensvej nr.1, hvor han stadig bor. De er ikke sammen mere og hun er flyttet nordvest på (et sted i nærheden af Åbybro). Jeg må da lige finde ud af imorgen, hvor gammel hun er, det kan være det hjælper. Hm, jeg ved at hun var spejder, kfum'er.

Anmeld

27. februar 2008

linemus

Hej Tullebobs!

Jeg skulle lige kigge din profil og blev ledt videre til jeres hjemmeside, hvor jeg har siddet og kigget billeder. Det er simpelthen som at se Sebastian om igen - det må være det frække glimt i øjet, de har :) Og billedet af Simon der står på legepladsen i Hou: det er jo også Sebastians butik - han sælger bare is ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.