Til loggidut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2008

Tullebobs

Hej igen

Jeg er stort set osse født og opvokset her i byen. Og Søren lige så. Hvor har du gået i skole? Vi har boet de senste 8 år i Lindholm (først på fr.rygårdsvej og nu altså på ringholsmvej).

Kh Trine ægte indfødt:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Loggidut

jeg har gået på gl.lindholm....men havde mange venner fra Thistedvejens skole...

Anmeld

27. februar 2008

Tullebobs

Okay... Jeg har gået et år på Gl.lindholm skole, men flyttede så til Løvvangskolen. Søren har osse gået på Gl. lindholm. Jeg er jo lidt yngre (bliver 30 til sommer), men jeg synes egentlig godt at jeg kan se, at jeg har set dig før. Har du yngre søskende? Og måske kender du så Sørens bror Jesper (Vaagholt Nielsen) han er 35 og har osse gået på skolen.

Trine

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

Tullebobs skriver:

Okay... Jeg har gået et år på Gl.lindholm skole, men flyttede så til Løvvangskolen. Søren har osse gået på Gl. lindholm. Jeg er jo lidt yngre (bliver 30 til sommer), men jeg synes egentlig godt at jeg kan se, at jeg har set dig før. Har du yngre søskende? Og måske kender du så Sørens bror Jesper (Vaagholt Nielsen) han er 35 og har osse gået på skolen.

Trine

jesper? hmmmm.....du kan jo prøve at spørge ham hvem han havde som klasselærer...eller om han gik i A/B eller C...jeg burde jo nok kunne huske ham...men tror han har gået en klasse under mig...muligvis i klasse med en Brian Toft eller i parallelklasse med ham....hvor gammel er din husbond?

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

jesper? hmmmm.....du kan jo prøve at spørge ham hvem han havde som klasselærer...eller om han gik i A/B eller C...jeg burde jo nok kunne huske ham...men tror han har gået en klasse under mig...muligvis i klasse med en Brian Toft eller i parallelklasse med ham....hvor gammel er din husbond?

hmmmm sidder lige og tænker...du hedder Trine som mig...hvor boede du henne da du var barn?

må sgu kende dig på en eller anden måde...

Anmeld

27. februar 2008

Tullebobs

Flot navn ellers:)) Jeg boede i strubjerg/vangen, som barn. Hva' med dig?

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

harhhh...der har jeg også boet...strubjerg 6 st.tv...du må kende en gut fra vangen som hed Anders Andersen...mener han havde en bror der hed Peter Andersen

Anmeld

27. februar 2008

Tullebobs

Jeg boede i strubjerg nummer 20 3. th. (fra 1988-1994) og i vangen fremtil 97, og har siden boet i lindholm alle år, pånær en afstikker til KBH et år...

Anders og Peter Andersen, siger mig ikke lige noget sådan umiddelbart, havde de nogle øgenavne?

Anmeld

27. februar 2008

Tullebobs

Søren er 32, og han har lige fortalt, at Jesper faktisk kun gik på skolen i to år, inden han kom på efterskole.

Anmeld

27. februar 2008

Loggidut

nej tror ikke rigtigt jeg kender de øgenavne de har haft...men ham peter havde håbløst krøllet hår kan jeg huske....

nej du er nok en tand for ung i forhold til mig alligevel...men jeg boede faktisk i strubjerg 22 i 1991...oppe i den gule blok som vender på tværs af de fleste blokker...
du må også være en af dem som har været på koldkær...herre sjovt sted...min søn på snart 12 skal på koldkær på mandag faktisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.