Udebleven Menstruation i over 6 uger, men testet negativ. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Pco eller pcos er for mange mandlig kønshumoner.

Du / i kan læse om det her: http://www.pcoinfo.dk/Ny-med-PCOS/Hvad-er-PCOS/

Jeg har flere veninder der har det desværre.

Min søster også hun har kun det rød hver 3-4 mdr og meget svært hved af bleve gravid siger man også hvis man har det..

Håber bare det er pga p-pillerne jeg fik  8-10 uger efter sidste p-pille før jeg fik den første mens dag og det første ½ år fra den første fød dag svinge mens meget mellem 29-33 dage imellem det første ½ år så mere fast til 29 dagen.Da jeg var på p-piller.

Mvh Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

AndreasMor84

Drømmeren1990 skriver:

Okay, ja det er træls.

Hvad er pco??

PCO er en hormonforstyrrelse som gør, at man ikke får ÆL og dermed bliver gravid..

Anmeld

22. juni 2011

Drømmeren1990

Lotus86 skriver:

Det regnede jeg heldigvis heller ikke med, da jeg godt ved at det er meget normalt at det kan tage op til et år før der sker noget Men selvfølgelig føler man stadig det er længe

Ja

Anmeld

22. juni 2011

Drømmeren1990

Henriette1976 skriver:

Pco eller pcos er for mange mandlig kønshumoner.

Du / i kan læse om det her: http://www.pcoinfo.dk/Ny-med-PCOS/Hvad-er-PCOS/

Jeg har flere veninder der har det desværre.

Min søster også hun har kun det rød hver 3-4 mdr og meget svært hved af bleve gravid siger man også hvis man har det..

Håber bare det er pga p-pillerne jeg fik  8-10 uger efter sidste p-pille før jeg fik den første mens dag og det første ½ år fra den første fød dag svinge mens meget mellem 29-33 dage imellem det første ½ år så mere fast til 29 dagen.Da jeg var på p-piller.

Mvh Henriette

Hmm, er bare mærkeligt når jeg "normalt" havde menstruation hver 3 uge!!

Anmeld

22. juni 2011

Dreamer1987

Drømmeren1990 skriver:

Jeg har ikke haft menstruation i over 6 uger.

Har lige været til lægen i går, men blev testet negativ. Hun siger det er helt normalt når man har været på p-piller at ens menstruation udebliver i længere tid. Skal lige siges jeg for mit ca. hver 3 uge.

Er der nogen af hver der har erfaring med udebleven menstruation, og hvor længe havde i det, og hvornår blev i gravide?

Knus Drømmeren

Hej Drømmeren1990

Jeg kan godt forstå dine frustrationer, har selv været i samme situation og alligevel ikke. Det er helt rigtigt det lægen siger til dig. Det er forskelligt fra person til person, men jeg smed mine p-piller i december 2010 og testede gravid 17. april men havde desværre en SA i starten af maj

Men det er med tålmodighed og der er ingen som præcis kan svarer dig hvor lang tid der vil gå men det er bare at håbe og blive ved med at prøve, for lige pludselig kan den være der.

Vi er også i gang igen og har fået begyndende mens i dag så vi håber den kommer nu. Har ikke haft mens siden 19 marts. Men tror der er en mens på vej nu har da i hvert fald begyndende smerter som normalt.

Jeg  fingre for den snart kommer så du kan få ÆL.

Anmeld

25. juni 2011

Drømmeren1990

Dreamer1987 skriver:

Hej Drømmeren1990

Jeg kan godt forstå dine frustrationer, har selv været i samme situation og alligevel ikke. Det er helt rigtigt det lægen siger til dig. Det er forskelligt fra person til person, men jeg smed mine p-piller i december 2010 og testede gravid 17. april men havde desværre en SA i starten af maj

Men det er med tålmodighed og der er ingen som præcis kan svarer dig hvor lang tid der vil gå men det er bare at håbe og blive ved med at prøve, for lige pludselig kan den være der.

Vi er også i gang igen og har fået begyndende mens i dag så vi håber den kommer nu. Har ikke haft mens siden 19 marts. Men tror der er en mens på vej nu har da i hvert fald begyndende smerter som normalt.

Jeg  fingre for den snart kommer så du kan få ÆL.

Tak 

Ja det er træls  Men ikke noget at gøre ved det som samt. vi må bare se hvad der sker.

Det var da dejligt det skrider frem for jer. Held og lykke med det!!

Anmeld

26. juni 2011

foto på lærred

Drømmeren1990 skriver:

Hmm, er bare mærkeligt når jeg "normalt" havde menstruation hver 3 uge!!

Hvis din mens var normal  hver 3 uge mens du var på piller, er det fordi p-pillerne på "kemisk vis" sætter gang i din menstration. Derfor kan du ikke regne med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.