Drømmeren1990 skriver:
Jeg har ikke haft menstruation i over 6 uger.
Har lige været til lægen i går, men blev testet negativ. Hun siger det er helt normalt når man har været på p-piller at ens menstruation udebliver i længere tid. Skal lige siges jeg for mit ca. hver 3 uge.
Er der nogen af hver der har erfaring med udebleven menstruation, og hvor længe havde i det, og hvornår blev i gravide?
Knus Drømmeren
Hej Drømmeren1990
Jeg kan godt forstå dine frustrationer, har selv været i samme situation og alligevel ikke. Det er helt rigtigt det lægen siger til dig. Det er forskelligt fra person til person, men jeg smed mine p-piller i december 2010 og testede gravid 17. april men havde desværre en SA i starten af maj 
Men det er med tålmodighed og der er ingen som præcis kan svarer dig hvor lang tid der vil gå men det er bare at håbe og blive ved med at prøve, for lige pludselig kan den være der.
Vi er også i gang igen og har fået begyndende mens i dag så vi håber den kommer nu. Har ikke haft mens siden 19 marts. Men tror der er en mens på vej nu har da i hvert fald begyndende smerter som normalt.
Jeg 
fingre for den snart kommer så du kan få ÆL.
Anmeld