Udebleven Menstruation i over 6 uger, men testet negativ. :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.667 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Drømmeren1990

Jeg har ikke haft menstruation i over 6 uger.

Har lige været til lægen i går, men blev testet negativ. Hun siger det er helt normalt når man har været på p-piller at ens menstruation udebliver i længere tid. Skal lige siges jeg for mit ca. hver 3 uge.

Er der nogen af hver der har erfaring med udebleven menstruation, og hvor længe havde i det, og hvornår blev i gravide?

Knus Drømmeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

AndreasMor84

Som sagt, så kan kroppen godt være i ubalance i helt op til 1 år, efter man har taget p-piller.. Min mens var MEGET uregelmæssig i starten da jeg stoppede med p-piller, hvorefter min mens slet ikke kom og man fandt ud af, at jeg har PCO..

Anmeld

21. juni 2011

Lotus86

Det er som din læge siger, meget normalt, desværre. Da jeg stoppede med p-piller og til jeg blev gravid 7 mdr. senere, der nåede min cyklus ikke at blive regelmæssig, og troede flere måneder at den var der, pga. symptomer og at jeg var "gået over tid".

Anmeld

21. juni 2011

tinasmor

Hvis den bliver ved med at udeblive, så ville jeg blive testet for PCO. Når man er på P-piller kommer mens helt til tiden og man kan derfor have PCO uden at vide det.

Håber det bare er fordi den er lidt uregelmæssig her i starten og det starter normalt op igen.

Anmeld

21. juni 2011

lotte-pigen

Hej

Jeg stoppede med p-piller i marts og har haft meget ureglmæssig mens. Kæresten og jeg bruger kondom, da vi lige vil vente et par måneder med at begynde PB. Men jeg kommer da til at tænke på at det kan være at jeg er en af dem, der har svært ved at blive gravid når min cyklus ikke er helt normal.

Mit spørgsmål er: hvad er PCO?

Anmeld

21. juni 2011

Drømmeren1990

Solstråle2011 skriver:

Som sagt, så kan kroppen godt være i ubalance i helt op til 1 år, efter man har taget p-piller.. Min mens var MEGET uregelmæssig i starten da jeg stoppede med p-piller, hvorefter min mens slet ikke kom og man fandt ud af, at jeg har PCO..

Okay, ja det er træls.

Hvad er pco??

Anmeld

21. juni 2011

Drømmeren1990

Lotus86 skriver:

Det er som din læge siger, meget normalt, desværre. Da jeg stoppede med p-piller og til jeg blev gravid 7 mdr. senere, der nåede min cyklus ikke at blive regelmæssig, og troede flere måneder at den var der, pga. symptomer og at jeg var "gået over tid".

Ja det er jo det der er mega træls, at man går og tror det hele tiden.

7 mdr. er osse lang tid hvis man "regner" med at det sker kort efter man har smidt pillerne. Hmm.

Anmeld

21. juni 2011

Drømmeren1990

tinasmor skriver:

Hvis den bliver ved med at udeblive, så ville jeg blive testet for PCO. Når man er på P-piller kommer mens helt til tiden og man kan derfor have PCO uden at vide det.

Håber det bare er fordi den er lidt uregelmæssig her i starten og det starter normalt op igen.

Jeg skulle kontakte min læge igen hvis min menstruation blev ved med at udeblive. Så må vi tage den derfra.

Anmeld

21. juni 2011

Mauser.

Det er altså helt normalt at der går over et halvt år før din mens kommer, jeg har hørt om flere tilfælde hvor der er gået et år før den er kommet og derefter er blevet regelmæssig .. 

Så tror at det er alt for tidligt at bekymre sig 

Anmeld

21. juni 2011

Lotus86

Drømmeren1990 skriver:

Ja det er jo det der er mega træls, at man går og tror det hele tiden.

7 mdr. er osse lang tid hvis man "regner" med at det sker kort efter man har smidt pillerne. Hmm.

Det regnede jeg heldigvis heller ikke med, da jeg godt ved at det er meget normalt at det kan tage op til et år før der sker noget Men selvfølgelig føler man stadig det er længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.