Vil så gerne, men frygter det værste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Babydream<3

Misselbek skriver:

Tager du dine vitaminer? og din Folsyre? :-)

Jeg tar almindelig multivitamin og er lige begyndt på folinsyre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Masig

Babydream<3 skriver:

Ja det kan jeg godt forstå du synes .

Vi er dog lidt yngre, jeg er snart 24 og kæresten snart 23

Så må vi håbe i får lidt nemmere ved det, nu i har alderen med jer :-)

Anmeld

24. juni 2011

Chewy

Hejsa,

Hvor uregelmæssig er din mens? Jeg tænker bare lidt, om du måske har PCO? Det har jeg nemlig, og jeg fik en henvisning til gynækolog, fordi min mens var uregelmæssig. Der blev mindre og mindre tid imellem den efter p-pille stop, men den blev aldrig helt regelmæssig. Så jeg kom til gynækolog, der kunne fortælle mig, at det skyldtes PCO.

Efter ½ år blev jeg gravid naturligt. Forinden havde jeg fået et par homonbehandlinger, men fordi min kæreste kom til skade valgte vi at stoppe med det og holde sommerferie uden at tænke på det, og ja, så blev jeg gravid Har nu en søn på 10 uger

Det er jo slet ikke sikkert det er det, men tanken strejfede mig bare med det du skrev. Så bliv nu ikke ked af det over det jeg skriver, det var blot ment som en hjælp, så du måske kunne få vished og få den behandling der skal til, for at I får jeres ønskebarn

Anmeld

24. juni 2011

FogL

Hejsa! Jeg smed p-pillerne i oktober sidste år, og min mens var meget uregelmæssig i lang tid - men begyndte og tage multivitaminer og folsyre, og er nu gravid. Bare rolig, det kommer!
Jeg var også meget "opsat" på det, men glemte lidt at tænke over det i sidste måned, og sørme ikke om det lykkedes  

Held og lykke! OG velkommen

Anmeld

24. juni 2011

Fam. Madsen

Babydream<3 skriver:

Jeg tar almindelig multivitamin og er lige begyndt på folinsyre.

hejsa..

jeg tror i skal ligge tankerne omkring pb. på hylende lidt. da vi forsøgte og blive gravid med vores første søn gik der to år for det lykkes.. og tror det var fordi jeg tænke MEGET på det.. 

skal dog også lige sige jeg har endometriodes som også var en del af skylden til det tog så langtid.

men mit råd er at prøve og slappe af og sige til dig selv den kommer når den kommer

også nyd sommeren 

Anmeld

24. juni 2011

Babydream<3

Chewy skriver:

Hejsa,

Hvor uregelmæssig er din mens? Jeg tænker bare lidt, om du måske har PCO? Det har jeg nemlig, og jeg fik en henvisning til gynækolog, fordi min mens var uregelmæssig. Der blev mindre og mindre tid imellem den efter p-pille stop, men den blev aldrig helt regelmæssig. Så jeg kom til gynækolog, der kunne fortælle mig, at det skyldtes PCO.

Efter ½ år blev jeg gravid naturligt. Forinden havde jeg fået et par homonbehandlinger, men fordi min kæreste kom til skade valgte vi at stoppe med det og holde sommerferie uden at tænke på det, og ja, så blev jeg gravid Har nu en søn på 10 uger

Det er jo slet ikke sikkert det er det, men tanken strejfede mig bare med det du skrev. Så bliv nu ikke ked af det over det jeg skriver, det var blot ment som en hjælp, så du måske kunne få vished og få den behandling der skal til, for at I får jeres ønskebarn

Jeg har selv haft tanken om at det kunne være det..

Synes ikke den er meget uregelmæssig, forrige gang fik jeg den D.26 april og sidst havde jeg den omkring D.1.

Og tillykke med den lille

Anmeld

24. juni 2011

Babydream<3

ciepige skriver:

Hejsa! Jeg smed p-pillerne i oktober sidste år, og min mens var meget uregelmæssig i lang tid - men begyndte og tage multivitaminer og folsyre, og er nu gravid. Bare rolig, det kommer!
Jeg var også meget "opsat" på det, men glemte lidt at tænke over det i sidste måned, og sørme ikke om det lykkedes  

Held og lykke! OG velkommen

Tusid tak .

Det er dejligt med så mange posetive svar og historier, det hjælper lidt på humøret .

Og tillykke med det!!

Anmeld

24. juni 2011

Babydream<3

Fam. Madsen skriver:

hejsa..

jeg tror i skal ligge tankerne omkring pb. på hylende lidt. da vi forsøgte og blive gravid med vores første søn gik der to år for det lykkes.. og tror det var fordi jeg tænke MEGET på det.. 

skal dog også lige sige jeg har endometriodes som også var en del af skylden til det tog så langtid.

men mit råd er at prøve og slappe af og sige til dig selv den kommer når den kommer

også nyd sommeren 

Jeg prøver så godt jeg kan .

Og tak i lige måde

Anmeld

24. juni 2011

FogL

Babydream<3 skriver:

Tusid tak .

Det er dejligt med så mange posetive svar og historier, det hjælper lidt på humøret .

Og tillykke med det!!

Det var da så lidt - har jo selv stået der  

Tror ikke der er noget at være nervøs over  

Og tusind tak ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.