Vil så gerne, men frygter det værste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.085 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2011

Babydream<3

Hej alle, jeg er helt ny herinde.

Jeg er 23 og min kæreste er 22.

Jeg smed p-pillerne i slut november og vi har intet brugt siden. Ønsker indeligt en graviditet, men der sker bare intet. Frygter at jeg ikke kan blive gravid, men skal også lige siges at jeg er overvægtig, men i fuld gang med at tabe mig!!

Min mens er ikke helt regelmæssig endnu efter stoppet med pillerne, men synes selv at den bliver mere og mere normal..

Næste skridt er at begynde med nogel ÆL teste og se om vi ikke er heldige der!!

Hvis der er nogle der har gode råd, så lytter jeg gerne!!

Tanker fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

frk-stoltze

Hejsa og velkommen

Jeg har ikke så mange råd, men vil bare sige, at jeg startede også i november og her er der heller ikke sket noget endnu men høre og læser om flere hvor det er ganske normalt, så jeg slår nu kold vand i blodet og håber bare der snart er gevinst.

Jeg har prøvet længe med ÆL-test som var positiv, men er stadig ikk blevet gravid, så nu prøver vi uden og hvor vi bare hygger og slapper af i projekt baby

held og lykke med det og for jer

Anmeld

20. juni 2011

Babydream<3

frk-stoltze skriver:

Hejsa og velkommen

Jeg har ikke så mange råd, men vil bare sige, at jeg startede også i november og her er der heller ikke sket noget endnu men høre og læser om flere hvor det er ganske normalt, så jeg slår nu kold vand i blodet og håber bare der snart er gevinst.

Jeg har prøvet længe med ÆL-test som var positiv, men er stadig ikk blevet gravid, så nu prøver vi uden og hvor vi bare hygger og slapper af i projekt baby

held og lykke med det og for jer

Hej og tusind tak for dit svar.

Jeg prøver med lidt ÆL og ser hvad der sker, men ja man kan jo ikke gøre andet end at vente.

Og held og lykke til jer også!!

Anmeld

20. juni 2011

LISBETH:-)

Jeg smed p-pillerne i slut november og vi har intet brugt siden. Ønsker indeligt en graviditet, men der sker bare intet. Frygter at jeg ikke kan blive gravid, men skal også lige siges at jeg er overvægtig, men i fuld gang med at tabe mig!!

Min mens er ikke helt regelmæssig endnu efter stoppet med pillerne, men synes selv at den bliver mere og mere normal..

Tanker fra mig.

Din mand kan evt. spise nogen Zink piller. Det øger sædkvaliteten hvilket betyder større chancer!

Der er også nogen der siger at det hjælper hvis kvinden spiser stærk D vitamin og kalk (kan købes på apoteket hvor begge ting er i en pille) men det har jeg ikke set dokumenteret.

Jeg har selv været igennem 11 homonbehandlinger for at blive gravid. Og har 2 børn.

1 gang er jeg blevet gravid uden behandling og det var efter at vi begge havde indtaget ovenstående så jeg tror på at det hjælper!

Skade kan det ihvertfald ikke

Held og lykke

Anmeld

22. juni 2011

Masig

Hej og velkommen.

Jeg smed pillerne 19 december, og der er heller ikke sket noget her endnu Synes det er super frustrerende, især fordi jeg kender en del som er gravide nu

Men lægen har sat os igang med noget udredning - først og fremmest sædprøve og røngten af æggeledere for at se om der er passage, og så håber jeg bare at alt er normalt så der er håb for der forhåbentlig snart kommer en bebs ... Kæresten skal afleverer sæd i morgen og så regner jeg med jeg kan blive undersøgt efter næste mens...

Anmeld

24. juni 2011

Babydream<3

Masig skriver:

Hej og velkommen.

Jeg smed pillerne 19 december, og der er heller ikke sket noget her endnu Synes det er super frustrerende, især fordi jeg kender en del som er gravide nu

Men lægen har sat os igang med noget udredning - først og fremmest sædprøve og røngten af æggeledere for at se om der er passage, og så håber jeg bare at alt er normalt så der er håb for der forhåbentlig snart kommer en bebs ... Kæresten skal afleverer sæd i morgen og så regner jeg med jeg kan blive undersøgt efter næste mens...

Hej.

Ja, det er simpelthen bare så frustrerende, alle omkring mig bliver også bare gravide hele tiden, og så sidder man bare her og tænker hvad med mig????

Håber i finder ud af noget med den udredning!! Hvor gamle er i??

Anmeld

24. juni 2011

nahoje

Jeg ved godt at det er et lidt fjollet råd, som måske heller ikke kan lade sig gøre. Men jeg tror at det er nemmere at blive gravid, hvis man kan lægge tankerne lidt på afstand. Hvis man fx tager på ferie sammen eller prøver at tænke på noget andet. Jeg tror at det kan stresse kroppen lidt, hvis man hele tiden tænker på at man vil være gravid. Min egen erfaring er, at jeg blev gravid med det samme, hvor jeg faktisk slet ikke forventede eller regnede med at det ville ske, for jeg havde travlt med mit studie.

Held og lykke til jer der prøver at blive gravide   Håber det snart sker for jer

Anmeld

24. juni 2011

Masig

Babydream<3 skriver:

Hej.

Ja, det er simpelthen bare så frustrerende, alle omkring mig bliver også bare gravide hele tiden, og så sidder man bare her og tænker hvad med mig????

Håber i finder ud af noget med den udredning!! Hvor gamle er i??

Ja det er bare super irriterende altså...

Jeg er 27 og kæresten er 30, så det er efterhånden ved at være på tide der sker noget synes jeg...

Anmeld

24. juni 2011

Babydream<3

Masig skriver:

Ja det er bare super irriterende altså...

Jeg er 27 og kæresten er 30, så det er efterhånden ved at være på tide der sker noget synes jeg...

Ja det kan jeg godt forstå du synes .

Vi er dog lidt yngre, jeg er snart 24 og kæresten snart 23

Anmeld

24. juni 2011

Mor til Mike

Babydream<3 skriver:

Tanker fra mig.

Tager du dine vitaminer? og din Folsyre? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.