Mine englepiger :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

muzen

ej kan ikke bare gå forbi uden at give dig en stor

er meget ked af dit tab.

håber for jer at i får nogle svar på hvorfor det gik som det gik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

misspippi

Sikke trist at høre. Min dybeste medfølelse.

Knus og tanker

Anmeld

20. juni 2011

Minmio

Ej hvor forfærdeligt

Masser af  og varme tanker herfra.

Anmeld

20. juni 2011

Majeha

isabellamor skriver:

forfærdeligt.. har du fået grunden at vide hvorfor de kom ud så tidligt?

Der er sendt prøver afsted for at se, om jeg evt. danner blodpropper i moderkagen, når jeg er gravid. Det kunne nemlig også være grunden til, jeg fødte lift for tidligt sidste gang. Men der går omkring 2 mdr før der er svar. Kan også være pga. en evt infektion, så er på antibiotikakur nu. 2 fostre er også ekstra belastende  for kroppen, og dermed en risikograviditet. Men ingen kan svare på hvorfor det lige skulle ske nu. Håber at blive afklaret, når svarene fra prøverne foreligger.

Anmeld

20. juni 2011

Isabella_mor

Majeha skriver:

Der er sendt prøver afsted for at se, om jeg evt. danner blodpropper i moderkagen, når jeg er gravid. Det kunne nemlig også være grunden til, jeg fødte lift for tidligt sidste gang. Men der går omkring 2 mdr før der er svar. Kan også være pga. en evt infektion, så er på antibiotikakur nu. 2 fostre er også ekstra belastende  for kroppen, og dermed en risikograviditet. Men ingen kan svare på hvorfor det lige skulle ske nu. Håber at blive afklaret, når svarene fra prøverne foreligger.

det er hvertfald bedre at få det undersøgt end at gå rundt i uvished..

håber du kommer tilbage hertil (læste din tråd omkring at du ville hoppe fra herinde på ubestemt tid) når du engang er klar til det igen

Anmeld

20. juni 2011

Babydreng1

Det er jeg virkelig ked af at høre jeg håber virkelig at i får alt den støtte som i har behov for.

Anmeld

20. juni 2011

Majeha

isabellamor skriver:

det er hvertfald bedre at få det undersøgt end at gå rundt i uvished..

håber du kommer tilbage hertil (læste din tråd omkring at du ville hoppe fra herinde på ubestemt tid) når du engang er klar til det igen

Tak. Lige nu er tid en uoverskuelig ting

Anmeld

20. juni 2011

KamillaT

Gud hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Fik helt tåre i øjnene da jeg læste dit indlæg Kæmpe stor knus til dig. 

Anmeld

20. juni 2011

jeansmummie

Puha en hård tid du går i møde må du få en masse kærlighed og dejlig støtte din stakkel tanker fra os

Anmeld

20. juni 2011

Isabella_mor

Majeha skriver:

Tak. Lige nu er tid en uoverskuelig ting

ja... det er forståeligt...

men du skal nok komme igennem det.. bare husk at det er okay at være ked og det er okat at havde det dårligt.. giv dig selv plads og tid og ikke mindst ro til at få sørget og til at få bearbejdet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.