Mine englepiger :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

linefun

Det gør mig ondt, at I har mistet jeres piger.
Håber I kommer helt igennem den hårde tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

musse1

Majeha skriver:

Lørdagd. 18. juni 2011 ca. 21.40 blev vi forældre til 2 perfekte små  englepiger. Blev indlagt torsdag formiddag pga lidt blødning og hyppige, let smertefulde og regelmæssige plukkeveer. Bebserne havde det fint, og min livmoderhals var fin og 30 mm lang. Fredag var der ingen ændring i det udover smerterne tog til. Alle var positive og sagde, plukkeveerne ikke påvirkede livmoderen, men kunne bare mærke, det gik den forkerte vej. Lørdag kl 13 blev min livmoderhals målt til 19 mm, så noget var der altså sket. De små var super aktive og hyggede sig fint. Igen var beskeden, at den kunne nå at blive længere, hvis mine plukkeveer stoppede. Det skete desværre ikke, men de blev til gengæld mere og mere smertefulde. Ved 20 tiden kører kæresten lige et hurtigt ærinde. Veerne bliver længere og mere smertefulde, men klarer mig fint med vejrtrækning. Ved 21 tiden kommer en jm og en  sygeplejerske for at lægge antibiotikadrop, da jeg havde en smule feber. Da de var lagt får jeg et par veer, den sidste  næsten uudholdelig lang og avs. Lige efter går vandet, og får at vide, at nu kan det kun gå een vej. Havde jeg dog vidst (kunne føle i kroppen) siden fredag. Der går en halv times tid uden veer. Ingen kan sige hvornår det ville fortsætte. De vil gøre en fødestue klar, og kæresten kommer ind ad døren, idet de går. Jeg beder ham pakke vores ting sammen. Fårlige tre korte og lette veer,og kan mærke "noget" dernede. Føler med hånden, og kan mærke et hoved er ude. Så blev der kaldt på hjælp, og ind styrter sygeplejerske, og den jm der var blevet tilkaldt til mig. Hun var lige nået at møde ind. Jeg får trusserne af presser let, og udkommer mine 2 piger lige efter hinanden. Navlesnorene bliver klippet, og jeg bliver kørt på fødestue. Her kæmpes en kamp for at  få moderkagerne ud. Av av av. Der blev hevet og trukket og brugt akupunkturnåle og indsprøjtning. De kom til sidst, men fik alligevel lagt stikpiller til at være sikker på dethele var kommet med ud. Vi blev spurgt, om vi selv ville begrave dem, og om de skulle sende bud efter en præst. Det ønskede vi ikke, så de bliver kremeret og begravet på de ukendtes grav på den lokale kirkegård i løbet af ugen. Vi fik set dem og taget nogle billeder. Utroligt så fine og perfekte de var. Små munde, læber, næser, ører, tæer, fingre, negle. Ja alt, de var bare mega små. Der blev lavet hånd- og fodaftryk. Vi sagde farvel til dem, og blev kørt tilbage til den "gamle" stue. Blev udskrevet igår middag. Kunne ikke holde ud at være der mere. Det føltes forkert, når man hverken havde mave eller baby mere. De var begge 16,5 cm og vejede hhv. 90 og 92 g. Det er rigtig hårdt at komme igennem dagene lige nu, og selvom de kom så tidligt og var så små, vil de altid være vores 2 små englebørn

Vi venter nu på en udredningssamtale med sygehuset, når der er svar fra blod- og moderkageprøver om ca 7 ugers tid.

sender jer en masse kram i den her svære tid. håber i er gode til at bruge hinanden, og har en masse god familie og venner, som hjælper jer igennem den her svære tid.

ved slet ik hvad jeg skal sige, men ville ik gå uden at sende jer en masse kram og tanker. det er så forfærdeligt, det i går igennem.

sikke en lang ventetid, på de prøver.

Anmeld

20. juni 2011

Kofoed.

Puha.

Hvis du mangler støtte eller at kunne snakke med andre som har oplevet noget lignede, så er jeg inde på en skide god hjemmeside. smaa-engle.dk

Jeg kender kun til det, at miste den ene, men havde den anden at glæde sig til, så aner intet om, hvordan du/i har det. Håber i klare jer.

Hvis du kommer ind på små engle, så håber jeg på, at du en dag kan komme med en mere uddybbende forklaring, som måske ikke vil blive taget så godt imod herinde, da det jo er en voldsom processe i lige har været igennem og skal igennem.

Anmeld

20. juni 2011

Majeha

isabellamor skriver:

ih hvor uretfærdigt.. hvor langt henne var du..

jeg er ked af at høre jeres historie... 

kram til jer.

Var "kun" i 17. uge, men de var fuldt færdige, manglede bare at vokse sig store

Anmeld

20. juni 2011

Camillee

det er jeg virkelig ked af at læse! Ved slet ikke hvad jeg skal skrive?!
- Verden kan være så uretfærdig nogle gange!

Anmeld

20. juni 2011

MorTilMalene

åhh sad med tåre i øjnene... ved slet ikk hva jeg skal skrive... men ville ikk forlade indlægget uden a give dig en

Anmeld

20. juni 2011

TbCp

Det gør mig ondt!

Anmeld

20. juni 2011

Christina.78

K også kun anbefale smaa-engle.dk..så mange derinde (desværre) som også har oplevet hvad du /I er igennem nu..

Har også selv en englepige så mangler du noget at øse ud til så gør du det bare..vil gerne lytte og være der..

Anmeld

20. juni 2011

Lou87

Puhaa...
Jeg er virkelig ked af det på jeres vejne - får en klump i halsen af og læse det! ... Jeg håber i har en masse rundt om jer til og hjælpe jer og støtte jer i denne situation - selvom i / du ellers lyder utrolig fattet allerede når man læser det.. tror jeg ikk jeg ku være.

STORT KRAM TIL JER

Anmeld

20. juni 2011

matryoshka

Det gør ondt at høre Jeg kondolerer og håber at I kan få nogle svar på hvad der er sket!

Håber også at I har familie og venner som kan støtte jer og være hos jer i denne svære tid, og at I får den hjælp og vejledning som I har brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.