Nf i uge 11?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Sof

Jeg fik at vide at jeg skulle være 11+4 inden, men jeg var at du kan få lavet tidlige scanninger privat herovre og så kan de måske tjekke den. Det er ihvertfald værd at prøve. Hvor langt vil du præcist være henne i den periode I er herovre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

FogL

Sof skriver:

Jeg fik at vide at jeg skulle være 11+4 inden, men jeg var at du kan få lavet tidlige scanninger privat herovre og så kan de måske tjekke den. Det er ihvertfald værd at prøve. Hvor langt vil du præcist være henne i den periode I er herovre?

jeg er 5+1 nu, vi er i Danmark fra 6/7 - 27/7.. Har prøvet så mange gange at regne ud hvr langt jeg så er henne i den periode, men det er godt nok ikke nemt :p 

Anmeld

21. juni 2011

Sof

ciepige skriver:

jeg er 5+1 nu, vi er i Danmark fra 6/7 - 27/7.. Har prøvet så mange gange at regne ud hvr langt jeg så er henne i den periode, men det er godt nok ikke nemt :p

Du vil være 7+3 når I lander og 10+2 når I tager afsted igen 

Anmeld

21. juni 2011

FogL

Sof skriver:

Du vil være 7+3 når I lander og 10+2 når I tager afsted igen 

Ja.. Så ingen NF til mig.. Heller ikke hernede, for de er imod aborter, så de tjekker ikke misdannelser. Øvbøv.. 

Anmeld

21. juni 2011

Sof

ciepige skriver:

Ja.. Så ingen NF til mig.. Heller ikke hernede, for de er imod aborter, så de tjekker ikke misdannelser. Øvbøv..

Øv, det er godt nok surt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.