Nf i uge 11?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

FogL

Nessie skriver:

Det kan jeg godt forstå, men har de ikke også nogle gode klinikker derovre? Eller er det meget dyrt?

Fandt du en i DK, du kunne bruge?

Jeg fandt en, men de har ikke åbent så tidligt - er heller ikke sikker på, at der er andre der har, men så må det jo vente lidt  

Her er sikkert nogle rigtig gode klinikker, men ja, det er dyrt, og jeg skal give 450 kr. bare for en blodprøve - og omkring 1200 kr for en tidlig scanning, og inden jeg kan få nogle af disse udført, skal jeg til en samtale med en læge, som også koster 400 kr i sig selv. Så vil jeg hellere have det gjort i Danmark  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Nessie

ciepige skriver:

Jeg fandt en, men de har ikke åbent så tidligt - er heller ikke sikker på, at der er andre der har, men så må det jo vente lidt  

Her er sikkert nogle rigtig gode klinikker, men ja, det er dyrt, og jeg skal give 450 kr. bare for en blodprøve - og omkring 1200 kr for en tidlig scanning, og inden jeg kan få nogle af disse udført, skal jeg til en samtale med en læge, som også koster 400 kr i sig selv. Så vil jeg hellere have det gjort i Danmark  

Det lyder også som om det ret hurtigt kunne blive en temmelig dyr affære.

Håber du finder en god klinik i DK

Anmeld

19. juni 2011

Ka+Ma=Be

Det er desværre ikke muligt at få foretaget NF i uge 11 - det er vist først fra 11+4 eller sådan noget og handler om hvor udviklet barnet er, for at de kan lave scanningen

Anmeld

19. juni 2011

FogL

Katte87 skriver:

Det er desværre ikke muligt at få foretaget NF i uge 11 - det er vist først fra 11+4 eller sådan noget og handler om hvor udviklet barnet er, for at de kan lave scanningen

Det virker som om det er forskelligt, fra klinik til klinik. 

Anmeld

19. juni 2011

FogL

Er der overhovedet nogle steder, der er åbent før kl 9?  

Anmeld

19. juni 2011

Nessie

http://www.skanningsklinik.dk/default.asp

De har åbent mandag, tirsdag og torsdag fra kl 8.00

Anmeld

19. juni 2011

bobbles

ciepige skriver:

Hejsa.

Erd er nogle herinde der ved, om det er muligt at få NF i uge 11(10+x)?

Jeg skal tilbage til Dubai lige inden jeg går ind i uge 12, og vil meget gerne have foretaget NF i Danmark :-) 

gogglede det på et tidspunkt og mener man skal være mellem 11+6 og 13+6 mener jeg det er.. Jeg var 11+5 da jeg fik foretaget det.. men man skal jo selv bestille tid over nettet til det

Anmeld

19. juni 2011

FogL

Nessie skriver:

http://www.skanningsklinik.dk/default.asp

De har åbent mandag, tirsdag og torsdag fra kl 8.00

Øv - vi lander en onsdag

Anmeld

19. juni 2011

Nessie

ciepige skriver:

Øv - vi lander en onsdag

Hvor typisk, så er der vist ikke andet for end at google skanningsklinikker, og se om du kan finde nogen.

Held og lykke

Anmeld

19. juni 2011

Ka+Ma=Be

ciepige skriver:

Det virker som om det er forskelligt, fra klinik til klinik. 

Hmm, ja jeg ved ikke hvad de påstår hos privatklinikkerne - men de jordemødre jeg kender har fortalt mig, at det skal være inden for den tidshorisont - netop fordi at barnet enten ikke er udviklet nok, eller for udviklet til at kunne lave en ordentlig måling

Men jeg håber da for dig, at du kan få den foretaget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.