Nf i uge 11?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.992 visninger
34 svar
0 synes godt om
19. juni 2011

FogL

Hejsa.

Erd er nogle herinde der ved, om det er muligt at få NF i uge 11(10+x)?

Jeg skal tilbage til Dubai lige inden jeg går ind i uge 12, og vil meget gerne have foretaget NF i Danmark :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

Lilje82

Ved det desværre ikke, men det er jo muligt at betale sig til en scanning og tænker om det måske er muligt at få dem til at lave det.

Anmeld

19. juni 2011

FogL

Lilje82 skriver:

Ved det desværre ikke, men det er jo muligt at betale sig til en scanning og tænker om det måske er muligt at få dem til at lave det.

Det kunne være - mente bare, om det var for tidligt?

Anmeld

19. juni 2011

Lilje82

ciepige skriver:

Det kunne være - mente bare, om det var for tidligt?

Det tror jeg ikke det er, men er ikke sikker.

Anmeld

19. juni 2011

Nessie

Hvis du stadig har en læge her i DK, så prøv at ringe til dem i morgen, og hør om de ikke kan "presse" sygehuset til at tage dig ind lidt før normalt

Anmeld

19. juni 2011

FogL

Nessie skriver:

Hvis du stadig har en læge her i DK, så prøv at ringe til dem i morgen, og hør om de ikke kan "presse" sygehuset til at tage dig ind lidt før normalt

Jeg har stadig læge i Danmark  

Men ved ikke om jeg kan ringe derind med udenlandsk nummer - heldigvis har de mails man kan skrive til dem på  

Anmeld

19. juni 2011

Nessie

ciepige skriver:

Jeg har stadig læge i Danmark  

Men ved ikke om jeg kan ringe derind med udenlandsk nummer - heldigvis har de mails man kan skrive til dem på  

Troede du var her nu

Men det burde ikke betyde noget, at du ringer fra et udenlandsk nr., plejer kun at være den anden vej der er spærret for

Anmeld

19. juni 2011

FogL

Nessie skriver:

Troede du var her nu

Men det burde ikke betyde noget, at du ringer fra et udenlandsk nr., plejer kun at være den anden vej der er spærret for

Hehe, nej ikke før 6. juli

Håber lidt på, at jeg kan få lavet en hurtig, tidlig scanning (ikke NF), så snart vi lander, så jeg kan fortælle familien det med ro i maven - bogstaveligt

Anmeld

19. juni 2011

Nessie

ciepige skriver:

Hehe, nej ikke før 6. juli

Håber lidt på, at jeg kan få lavet en hurtig, tidlig scanning (ikke NF), så snart vi lander, så jeg kan fortælle familien det med ro i maven - bogstaveligt

Det kan jeg godt forstå, men har de ikke også nogle gode klinikker derovre? Eller er det meget dyrt?

Fandt du en i DK, du kunne bruge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.