Måske symptomer i sidste uge, ingen mens, men stadig negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2008

Anna:)

hvor er I søde, tak - og så er man endda helt ny her inde!!

Er ret spændt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2008

BellaT

5. december 2008

MeretePedersen

SUPER velkommen til! Jeg er også ret ny herinde.
Jeg stoppede med prævention for 3-4 mdr. siden og er nu i 8. uge
Men jeg testede først meget meget svagt positiv,da jeg var 3 dage over tid, men da jeg var 6 dage over tid, testede jeg super tydeligt Jeg har en forholdsvis lang cyklus, så jeg måtte vente længere end de fleste på at teste. Testede på 36. dagen, men den var først tydelig på 42. dagen. Så det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde.
Så jeg krydser fingre for dig

Anmeld

6. december 2008

LineD

Anna:) skriver:

hvor er I søde, tak - og så er man endda helt ny her inde!!

Er ret spændt...

Hej Anna.
Og velkommen til

Noget nyt med test og symtomer

Anmeld

6. december 2008

malou

Jeg blev gravid 14 dage efter stop med piller i over 10 år... troede der ville gå meget længere tid... men vi var meget heldige De 2 hjemme test jeg tog var begge negative selvom min mens blev ved med at udeblive... så jeg gik til lægen dagen efter sidste test og sørme om den ikke var dejlig positiv. Så for 3 uger siden fødte jeg vores lille smukke søn... Jeg ville bare sige held og lykke til dig/jer... forstår godt din utålmodighed og dit store ønske om at blive gravid... For jeg har måtte sande... at blive mor.... er det mest ultimative her i livet!!!!! Er håbløst forelsket i mit lille barn... og elsker min kæreste 1000 gange mere nu...smiler.. knus Malou Pøj Pøj.. det skal nok lykkes dig.

Anmeld

9. december 2008

Anna:)

Hej hej!
Tusind tak for indlæg og søde hilsner
Nå, testen i sidste uge var desværre negativ øv bøv

Men har stadig ikke fået mens, og er nu på dag 37. Har slet ingen symptomer - det ved jeg ikke hvor normalt er, hvis jeg nu alligevel er gravid på nuværende tidspunkt?

I morgen tidlig tager jeg en ny test og det bliver bare rigtig spændende...

Hvis den igen-igen er negativ, må jeg jo nok se i øjene, at det mere tyder på kludder i cyklus efter p-pille-stop... (Come'on krop, det kan du ikke mene!)

Knus Annabanana

Anmeld

20. juli 2011

Herning

Hej, dette er et gammelt indlæg, men vil lige støtte op om indlægget med veninden, der først blev konstateret gravid i 15 uge og havde mens. Jeg var gravid i 11 1/2 uge med 3xmens før jeg en aften for sjov skulle støtte en veninde i at teste for graviditet ... og vi for sjov tog en test hver og jeg endte op med at det var mig som var gravid ...uden at ane det ... (havde taget en test et par måneder før, grundet usikker sex, men den var negativ og jeg fik jo mens), så man skal aldrig sige aldrig ... kroppen er en kompliceret ting... og nogle her iblandt jeg fik altså fortsat blødninger og negativ test de første måneder! Nu står jeg i samme situation igen. Dog ønsket graviditet, jeg er overbevist om jeg er gravid, men har lige haft en kort mens på 1 1/2 dag og test viser negativ ... så jeg skriver igen, hvis forløbet bliver det samme som sidste gang :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.