Måske symptomer i sidste uge, ingen mens, men stadig negativ test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.693 visninger
16 svar
1 synes godt om
3. december 2008

Anna:)

Hejsa
Jeg er ny herinde, og melder mig lige med et spørgsmål til jer kloge hoveder! Har fulgt lidt med fra sidelinien, og det virker som et forum, hvor man kan få nogle reelle svar fra jer, som selv prøver at blive gravide / er gravide

Jeg stoppede med p-piller for lidt over 4 uger siden - netop fordi kæresten og jeg drømmer om snart at blive forældre.
I mandags var det 28 dage siden min sidste mens, er altså nu gået 2 dage over tid... men har kun fået negative tests...

Pt. har jeg ingen symptomer, men i sidste uge havde jeg i flere dage en meget oppustet mave, helt vildt faktisk, og det gjorde ondt i maven - især når jeg satte mig ned + havde hård mave, både rent fordøjelsesmæssigt og den føltes også hård.
Men som sagt er det forsvundet igen, har måske lidt oppustet mave, men slet ikke noget, der ligner sidste uge.
Er der andre, som har prøvet at teste negativ, og først efter endnu flere dage over tid få en positiv test? Eller burde jeg havde nogle symptomer nu?

Jeg ved godt, at det hele måske bare en typisk uregelmæssig mens efter p-pille stop, men man har jo lov at håbe

Kh Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2008

Diana...

Anna:) skriver:

Hejsa
Jeg er ny herinde, og melder mig lige med et spørgsmål til jer kloge hoveder! Har fulgt lidt med fra sidelinien, og det virker som et forum, hvor man kan få nogle reelle svar fra jer, som selv prøver at blive gravide / er gravide

Jeg stoppede med p-piller for lidt over 4 uger siden - netop fordi kæresten og jeg drømmer om snart at blive forældre.
I mandags var det 28 dage siden min sidste mens, er altså nu gået 2 dage over tid... men har kun fået negative tests...

Pt. har jeg ingen symptomer, men i sidste uge havde jeg i flere dage en meget oppustet mave, helt vildt faktisk, og det gjorde ondt i maven - især når jeg satte mig ned + havde hård mave, både rent fordøjelsesmæssigt og den føltes også hård.
Men som sagt er det forsvundet igen, har måske lidt oppustet mave, men slet ikke noget, der ligner sidste uge.
Er der andre, som har prøvet at teste negativ, og først efter endnu flere dage over tid få en positiv test? Eller burde jeg havde nogle symptomer nu?

Jeg ved godt, at det hele måske bare en typisk uregelmæssig mens efter p-pille stop, men man har jo lov at håbe

Kh Anna

Velkommen her inde...

Jeg tog en test et par dage efter min mens skulle være kommet, og der var der kun en streg og jeg fik stadig ikke min mens da jeg så var gået en uge over tid tog jeg en test mere og der var så en svag nr 2 streg.

Hilsen Diana 31+3

Anmeld

3. december 2008

Miss BananaHammock

Hejsa.
Og velkommen til. Jeg er selv ret ny herinde, men synes allerede jeg har fået svar, gode svar, på alle mine spørgsmål.

Da jeg stoppede med mine p-piller i sommers, gik jeg næsten 14dage over tid. Har hørt at det er meget normalt, da kroppen stadige indeholder hormonrester. Ved også at mange har ureglmæssig mens i flere måneder efter. Min er først blevet nogenlunde reglmæssig igen her efter 6 måneder.

Jeg håber da selvfølgelig for dig at den er der, men tror du skal give din mens noget tid. Tror måske bare du bliver enormt skuffet hvis du bliver ved med at få negative tests, også får din mens om to uger. Been there done that.. not nice at all!

Krydser fingre for at den er der

Glade hilsner
Nena

Anmeld

3. december 2008

Mathilde

Hej Anna

Velkommen til
Jeg stoppede med prævention for små 4mdr siden. Den første månede efter troede jeg at jeg var gravid, men det var bare min cyklus der havde rykket sig. Den varede en uge længere. Jeg havde ind imellem synptomer der kunne tyde på graviditet, men det var min krop der var igang med at vænne sig til at den ikke fik hormoner fra præventionen.
Men måneden efter blev jeg gravid og testede positivt dagen inden forventet mens.

Jeg håber du snart står med to streger

Knus Mathilde

Anmeld

3. december 2008

Miss BananaHammock

Mathilde skriver:

Hej Anna

Velkommen til
Jeg stoppede med prævention for små 4mdr siden. Den første månede efter troede jeg at jeg var gravid, men det var bare min cyklus der havde rykket sig. Den varede en uge længere. Jeg havde ind imellem synptomer der kunne tyde på graviditet, men det var min krop der var igang med at vænne sig til at den ikke fik hormoner fra præventionen.
Men måneden efter blev jeg gravid og testede positivt dagen inden forventet mens.

Jeg håber du snart står med to streger

Knus Mathilde

Wow Mathilde, din kæreste har noget supermand sæd ;-)

Anmeld

3. december 2008

Hej søde tøser

Tak for jeres inputs! Det er bare super rart at høre om andres erfaringer, især når man er så spændt...

Tusind tak for jeres krydsede fingre, håber også der snart er gevinst!

Knus Anna

Anmeld

3. december 2008

Mathilde

Nena skriver:

Wow Mathilde, din kæreste har noget supermand sæd ;-)

Hihihi ja han sagde også selv at han har super-sæd og han fik ret

Anmeld

4. december 2008

Hey chicks
Lige en up-date - nøjere beregninger viser, at jeg er 4 dage over tid nu. Føler mig lidt oppustet og humøret svinger helt enormt (stakkels min kæreste, som ikke forstår hvorfor der pludselig er tårer over ingenting)

Tager en test i aften, så jeg bliver bare så glad hvis I krydser fingre!

Knus fra Anna

Anmeld

4. december 2008

Miss BananaHammock

Hey chicks
Lige en up-date - nøjere beregninger viser, at jeg er 4 dage over tid nu. Føler mig lidt oppustet og humøret svinger helt enormt (stakkels min kæreste, som ikke forstår hvorfor der pludselig er tårer over ingenting)

Knus fra Anna

krydser hvad jeg krydse kan

Anmeld

4. december 2008

twinboys

Hey chicks

Knus fra Anna

Krydser også her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.