Jeg strikker fandme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2008

Plysbjørnen

Mebach skriver:

ÆV, jeg vil os!
Jeg kan ikke engang slå det op, kun strikke det, hvis det er slået op.
Og kun ligeud. Og kun én af delene, ved ikke om det er ret eller vrang.
ØV.

Almindelig ligeud er ret... dvs ind gennem masken fang snoren og ud igen...

Vrang skal du: bag om snoren baglænds ind gennem masken rundt om pinden fange snoren og ud igen...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2008

Rasmine

Eh, godt så.
Om ikke andet kan jeg da strikke en ligeud dims til én af Mille's bratz', som halstørklæde, eller armbånd.
Har ikke engang strikkepinde.

Heldige Jer som er husmodertyper og Kårnflækkere!

Anmeld

3. december 2008

Astrid P

Trold skriver:

Hm så må jeg altså også være gammel, for jeg strikker også... Lige pt er jeg i gang med et sæt bukser/trøje og hue med Snemænd til Benjamin... Og så skal han lige have handsker halstørklæde og strømper også...

Betina

Sindssygt... Strikker du med mønster? Det er så nok lige 63 niveauer over min ensfarvede, glatstrikkede sweater!

Læg da lige et billede ind når du er færdig, gider du ikke det?

Jeg ELSKER strikket børnetøj

Anmeld

3. december 2008

LouiseViola

Astrid P skriver:

Idag har jeg købt garn, strikkepinde og et mønster på en efter sigende MEGET nem sweater til min lille Smilla. Jeg er overhovedet ikke sådan en der strikker, men jeg blev simpelthen lige inspireret inde i den lækreste garnbutik i Århus idag.

HA, jeg føler mig totalt midaldrende og kone-agtig!!!

Er I strikke-typerne?

Hej Astrid,
Jeg strikker også, har jo håndarbejde på linje, så lidt mormor-agtig har man da lov til at være.
Forresten kan jeg anbefale den strikkeopskrift som du kan finde på www.vingefang.dk den er jeg ved at strikke til Viola for anden gang, hun er nemlig vokset ud af den første jeg lavede i rød, så nu er jeg igang med en lilla.
Den er super nem, og bliver bare rigtig fin, men lidt "sving" forneden
God strikkelyst i vinterkulden..og glem nu ikke urteteen og ravkæden.
-Louise

Anmeld

3. december 2008

Astrid P

LouiseViola skriver:

Hej Astrid,
Jeg strikker også, har jo håndarbejde på linje, så lidt mormor-agtig har man da lov til at være.
Forresten kan jeg anbefale den strikkeopskrift som du kan finde på www.vingefang.dk den er jeg ved at strikke til Viola for anden gang, hun er nemlig vokset ud af den første jeg lavede i rød, så nu er jeg igang med en lilla.
Den er super nem, og bliver bare rigtig fin, men lidt "sving" forneden
God strikkelyst i vinterkulden..og glem nu ikke urteteen og ravkæden.
-Louise

Ej, har du ikke et billede af den trøje? Nu er jeg da helt nysgerrig efter hvordan den ser ud...

Anmeld

3. december 2008

Plysbjørnen

Astrid P skriver:

Sindssygt... Strikker du med mønster? Det er så nok lige 63 niveauer over min ensfarvede, glatstrikkede sweater!

Læg da lige et billede ind når du er færdig, gider du ikke det?

Jeg ELSKER strikket børnetøj

Ja det gør jeg da... Jo det skal jeg nok...

Betina

Anmeld

3. december 2008

ivfmarie

jeg er ganske ferm til at strikke - når jeg har tid til det. Jeg strak/strikkede tonsvis af tøj da jeg ventede Freja. Også bagefter. Da så jeg gik på barsel med Malten skulle jeg rigtinok strikke en masse - men så mødte jeg jer! Og så er det jo her jeg bruger den tid jeg ellers skulle strikke i.

Men tag da strikketøjet med den 21. så kan vi udveksle opskrifter!

btw... prøv lige at se her: www.garnstudio.com/lang/dk/drops_catalog_oversikt.php

Marie

Anmeld

4. december 2008

Ny mor

Jeg ville så gerne lære at strikke rigtigt. Synes det er hyggeligt, når jeg endelig har tid.....
Birgitte (som rent faktisk er i gang med at strikke 2 små blå bamser med knapøjne, som drengene skal have i 3. adventgave, men jeg har jo også mormoralderen, ha, ha...)

Anmeld

4. december 2008

LouiseViola

Astrid P skriver:

Ej, har du ikke et billede af den trøje? Nu er jeg da helt nysgerrig efter hvordan den ser ud...

Jeg skal nok se om jeg kan opsnuse et billede! Vender lige tilbage med det. Den er SÅ fin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.