Jeg strikker fandme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. december 2008

Astrid P

Idag har jeg købt garn, strikkepinde og et mønster på en efter sigende MEGET nem sweater til min lille Smilla. Jeg er overhovedet ikke sådan en der strikker, men jeg blev simpelthen lige inspireret inde i den lækreste garnbutik i Århus idag.

HA, jeg føler mig totalt midaldrende og kone-agtig!!!

Er I strikke-typerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2008

Loggidut

det er fandme dig der er preg! det her...det overbeviser mig....lååååål

god arbejdslyst!

Anmeld

2. december 2008

Astrid P

HA... Jeg er ikke en skid preg! Jeg er bare bløwen gammel før tid .

Anmeld

2. december 2008

Lise

HA - så svar på gravid-tråden Astrid

Anmeld

2. december 2008

Mary

Eiiij, bare det var mig!!! Det er nemlig lige mig sådan noget - jeg vil gerne sy, male og lave alt muligt kreativt, men strikke det kan jeg bare ikke finde ud af! Hopper du simpelthen bare sådan lige ud i det eller hvad?! Er død misundelig...... kan lige se mig sidde der med strikkepindene hver aften, eiihhh....

God fornøjelse med det

Anmeld

2. december 2008

Astrid P

Lise skriver:

HA - så svar på gravid-tråden Astrid

Gerne!

Anmeld

2. december 2008

Lise

OKAISÅ!

Anmeld

2. december 2008

Astrid P

Mary skriver:

Eiiij, bare det var mig!!! Det er nemlig lige mig sådan noget - jeg vil gerne sy, male og lave alt muligt kreativt, men strikke det kan jeg bare ikke finde ud af! Hopper du simpelthen bare sådan lige ud i det eller hvad?! Er død misundelig...... kan lige se mig sidde der med strikkepindene hver aften, eiihhh....

God fornøjelse med det

Altså, jeg kan strikke ret og vrang, og så kaster jeg mig ellers ud i det! Damen i butikken lovede mig at det kunne jeg sagtens finde ud af. Og hvis jeg får problemer, så skulle jeg bare komme ind, så ville hun hjælpe mig videre.

Jeg har nu strikket lidt over halvdelen af 'forstykket', så foreløbigt går det meget godt!!!

Og ja, det er superhyggeligt.

Anmeld

3. december 2008

Plysbjørnen

Hm så må jeg altså også være gammel, for jeg strikker også... Lige pt er jeg i gang med et sæt bukser/trøje og hue med Snemænd til Benjamin... Og så skal han lige have handsker halstørklæde og strømper også...

Betina

Anmeld

3. december 2008

Rasmine

ÆV, jeg vil os!
Jeg kan ikke engang slå det op, kun strikke det, hvis det er slået op.
Og kun ligeud. Og kun én af delene, ved ikke om det er ret eller vrang.
ØV.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.