Se lige vores bannere til studenterkørsel ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

CiSo

Hihi, husker tydeligt da jeg blev færdig for nu et år siden.. (puha allerede et år.. ) Det er så fedt, endelig at være i mål.. 

og super fede bannere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Dinna88

CiSo skriver:

Hihi, husker tydeligt da jeg blev færdig for nu et år siden.. (puha allerede et år.. ) Det er så fedt, endelig at være i mål.. 

og super fede bannere.. 

Puha, et helt år, gaaamle menneske - Og ja, de her tre år er gået SÅ hurtigt. Jeg kommer ikke til at savne noget af det, jeg er SÅ glad for endelig at være i mål

Jo tak!  Hehe. Synes de er ret genialt.

Anmeld

18. juni 2011

CiSo

Dinna88 skriver:

Puha, et helt år, gaaamle menneske - Og ja, de her tre år er gået SÅ hurtigt. Jeg kommer ikke til at savne noget af det, jeg er SÅ glad for endelig at være i mål

Jo tak!  Hehe. Synes de er ret genialt.

Ja, jeg føler mig faktisk gammel efter snart 2 børn.. Puha..  Ja, jeg kan godt forstå du kommer til at savne det! Og tillykke med det, må jeg nok hellere sige.  

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

CiSo skriver:

Ja, jeg føler mig faktisk gammel efter snart 2 børn.. Puha..  Ja, jeg kan godt forstå du kommer til at savne det! Og tillykke med det, må jeg nok hellere sige.  

Haha, oooooooooooooooork - du har mange år på bagen endnu! 

Jeg kom selvfølgelig til at skrive at jeg ikke kommer til at savne noget af det.... Flot! Dummeslag Og tak! Hehe. (Jeg glæder mig SÅ meget til at flaske min hue.... Og I slipper heller ikke for billedespam   &nbsp

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

Hvorfor har jeg lagt tråden under parforhold.... Godmorgen!

Anmeld

18. juni 2011

CiSo

Dinna88 skriver:

Haha, oooooooooooooooork - du har mange år på bagen endnu! 

Jeg kom selvfølgelig til at skrive at jeg ikke kommer til at savne noget af det.... Flot! Dummeslag Og tak! Hehe. (Jeg glæder mig SÅ meget til at flaske min hue.... Og I slipper heller ikke for billedespam   &nbsp

Det glæder jeg mig til at se!!! 

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

CiSo skriver:

Det glæder jeg mig til at se!!! 

Uh uh, lyder godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.