Se lige vores bannere til studenterkørsel ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Chamomile

Fede bannere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Chamomile

Fede bannere

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

Meilby skriver:

Ja, det er virkelig næsten en tradition

Og mon ikke dem der ikke kan tage en spøg kan holde sig på måtten bare den ene dag Ville da være ærgeligt, hvis sådan en særlig dag skulle ødelægges pga. noget der startede som en spøg

Hvilken dag bliver du færdig?

Det er nu også ret hyggeligt - lige narcissisme på en af de sidste dage, hehe.

Jo, det skulle man jo tro. Man er i hvert fald et fjols, hvis man ikke kan opføre sig ordentligt, og ødelægger dagen for de andre!

Uha, jeg har min sidste eksamen på mandag hvor jeg jo får huen, og så er der translokation fredag.  Og så er der studenterkørsel torsdag! 

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

Chamomile skriver:

Fede bannere

Tak!

Anmeld

18. juni 2011

Meilby

Dinna88 skriver:

Det er nu også ret hyggeligt - lige narcissisme på en af de sidste dage, hehe.

Jo, det skulle man jo tro. Man er i hvert fald et fjols, hvis man ikke kan opføre sig ordentligt, og ødelægger dagen for de andre!

Uha, jeg har min sidste eksamen på mandag hvor jeg jo får huen, og så er der translokation fredag.  Og så er der studenterkørsel torsdag! 

Jaaa lige præcis

Ihhh det bliver spændende Det er bare SÅ stor en dag, den dag man endelig får huen på Var det ihvertfald for mig

Rigtig meget held og lykke på mandag

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

Meilby skriver:

Jaaa lige præcis

Ihhh det bliver spændende Det er bare SÅ stor en dag, den dag man endelig får huen på Var det ihvertfald for mig

Rigtig meget held og lykke på mandag

Ja, er du VIMMER, jeg glæder mig. Det er slutningen på tre år - og den slutninge har jeg ventet længe på Tusinde tak skal du have!

Anmeld

18. juni 2011

mn

Dinna88 skriver:

Gud ja! Det må jeg lige sige til min klasse Så får vi nok nogle skuffede ansigter at se

ja hehe jeg er lidt træt af vi må ikke hænge seksuelle banner op på vores, så tror vores efterhånden bliver ret kedelig for det handler jo som regl om et eller andet man viser :b

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

metteswn skriver:

ja hehe jeg er lidt træt af vi må ikke hænge seksuelle banner op på vores, så tror vores efterhånden bliver ret kedelig for det handler jo som regl om et eller andet man viser :b

- hvorfor må I ikke det?! 

Anmeld

18. juni 2011

grinny

Føj hvor er de grimme, især det første (jeg får slet ikke HHX huen næste år )

Hehe, ej det er sku godt lavet, er overrasket over hvor lige bogstaverne er 

Anmeld

18. juni 2011

mn

Dinna88 skriver:

- hvorfor må I ikke det?! 

det er åbenbart en regl vognmanden har, så det må man jo rette sig efter. det er da bare lidt kedeligt synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.