Se lige vores bannere til studenterkørsel ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Dinna88

lisesp83 skriver:

en lille køretur uden hæmninger. ..

Blir da fedt

Haha, ork ja!

Det bliver en virkelig fed dag, så skal vi bare have vejret med os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

lisesp83

Dinna88 skriver:

Haha, ork ja!

Det bliver en virkelig fed dag, så skal vi bare have vejret med os

Det  jeg fingre for.

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

lisesp83 skriver:

Det  jeg fingre for.

Tak!! Så ser det jo lovende ud, hehe.

Anmeld

18. juni 2011

mn

Dinna88 skriver:

.... Jeg skal dog ikke flashe

bare gør som min brors klasse gjorde: der stod "dyt så det batter så viser vi patter" og så flashed drengene, det er da humor

Anmeld

18. juni 2011

Meilby

metteswn skriver:

bare gør som min brors klasse gjorde: der stod "dyt så det batter så viser vi patter" og så flashed drengene, det er da humor

Fedt!

Bortset lige fra kommentaren om HHX huen

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

metteswn skriver:

Gud ja! Det må jeg lige sige til min klasse Så får vi nok nogle skuffede ansigter at se

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

Meilby skriver:

Fedt!

Bortset lige fra kommentaren om HHX huen

Haha. Der er jo de interne "krige". Den er især slem ved os, fordi det almene gym ligger på den ene side af en stor vej, og teknisk og handelsgym ligger på den anden side. Så det er også altid sådan "Ej, du kommer fra den anden side af vejen"  

Jeg synes faktisk heller ikke den er så fed igen - det havde, for mit vedkommende, været federe hvis vi gjorde grin med alle andre der får huer; sosuerne, frisører, slagtere, 10. klasser - dér ville det jo faktisk give mening  Men oh well! Jeg var ikke derude for at lave dem, sad i eksamen, så pyt! 

Anmeld

18. juni 2011

Meilby

Dinna88 skriver:

Haha. Der er jo de interne "krige". Den er især slem ved os, fordi det almene gym ligger på den ene side af en stor vej, og teknisk og handelsgym ligger på den anden side. Så det er også altid sådan "Ej, du kommer fra den anden side af vejen"  

Jeg synes faktisk heller ikke den er så fed igen - det havde, for mit vedkommende, været federe hvis vi gjorde grin med alle andre der får huer; sosuerne, frisører, slagtere, 10. klasser - dér ville det jo faktisk give mening  Men oh well! Jeg var ikke derude for at lave dem, sad i eksamen, så pyt! 

Jaaa, og den slags sjov skal der da også bare være når ma bliver student ikk

Vi jokede da også med STX'erne, HTX'erne og HG'erne, da jeg blev student, sådan er det vidst bare

Anmeld

18. juni 2011

Dinna88

Meilby skriver:

Jaaa, og den slags sjov skal der da også bare være når ma bliver student ikk

Vi jokede da også med STX'erne, HTX'erne og HG'erne, da jeg blev student, sådan er det vidst bare

Jo præcis
Det er vel næsten en tradition, kan man sige. Og ja - det går jo begge veje! De hater på os, vi hater på dem  Så er der dem der tager det for langt, og gør det seriøst i form af slåskampe osv, men mon ikke folk kan tilsidesætte dette de dage hvor der er studenterkørsel  

Anmeld

18. juni 2011

Meilby

Dinna88 skriver:

Jo præcis
Det er vel næsten en tradition, kan man sige. Og ja - det går jo begge veje! De hater på os, vi hater på dem  Så er der dem der tager det for langt, og gør det seriøst i form af slåskampe osv, men mon ikke folk kan tilsidesætte dette de dage hvor der er studenterkørsel  

Ja, det er virkelig næsten en tradition

Og mon ikke dem der ikke kan tage en spøg kan holde sig på måtten bare den ene dag Ville da være ærgeligt, hvis sådan en særlig dag skulle ødelægges pga. noget der startede som en spøg

Hvilken dag bliver du færdig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.