Hvorfor skal det være så pisse svært (bolig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2008

Hyner

Mie A skriver:

Man kan godt få boligsikring til boliger, selvom de bliver udlejet af en privat. Det kunne man i hvert fald den gang jeg arbejdede med boligsikring.
Synes lige at du skal ringe til din kommune.

Det var kommunen jeg fik den besked af, så mon de har lavet nye regler???

Men jeg skal jo alligevel snakke med dem igen, så spørger jeg sgu igen bare for at irriterer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2008

Marco2

Hej Hyner.

Der er ikke nogle regler for at det ikke må være privat lejet.
Du skal bare leje det, men hos hvem er ligegyldigt.

Fandt lige dette til dig istedet for selv at skrive det hele ned:
www.social.dk/ministeriets_omraader/kontante_ydelser/boligstoette/boligsikring.html

AG

Anmeld

3. december 2008

Tut

Hyner skriver:

At finde en lejlighed til rimelig penge, hvor man må holde hund???? Og hvis jeg skal gøre mig en lille forhåbning om at få noget boligstøtte ja så må det ikke være privatejet.... Ihhh altså... Nu vil jeg jo bare gerne væk, så Emma og jeg kan komme videre med vores liv.... Gider da ikke sidder her, i huset det er VORES og lade som om jeg har det pisse godt.... Ej hvor er det bare røv.....

Forresten er der så nogen der kan skaffe en billig bærbar???? Ellers kan jeg ikke komme i kontakt med jer og det dur sgu ikke.... Det gør ikke noget den er brugt den skal selvfølgelig bare virke upåklageligt...

Lige et lille pip herfra....

Krams Henriette desperat boligsøgende....

Hvor billig er billig????

Jeg arbejder jo for Zepto Computers som sælger bærbare.

Tag et kig på vores hjemmeside www.zepto.dk og skriv til mig hvis der er noget der fanger din interese, så skal jeg se hvad jeg kan gøre ved prisen

Mette

Anmeld

3. december 2008

Mikkelmusen

Da vi flyttede ind hvor vi bor nu (privat udlejning), søgte vi boligsikring og fik det. Så det er noget fis de fylder dig med. Du skal bare printe skidtet ud fra borger.dk og udfylde og aflevere. Færdig. Jeg synes du skal ringe og spørge igen. Jeg er sikker på de har fyldt dig med lort.

Håber snart i finder noget

Anmeld

4. december 2008

Louise mortil4

øv det er da en trals situation at være i, kan godt forstå du gerne vil videre. Vi har nogle venner der bor til leje i en privat udlejet bolig og de kan godt få tilskud, det er ikke mere end 4 mdr siden de flyttede der ud, og har da ikke hørt at det skulle være ændret siden, så spørg da lige igen, det kan da ikke være rigtig hvis man ikke kan få det bare fordi det er privat, der er jo mange der bor i privat lejet bolig, tror ikke der ville være så mange hvis ikke der kunne fåes tilskud.

Knus Louise

Anmeld

5. december 2008

Hyner

Tut skriver:

Hvor billig er billig????

Jeg arbejder jo for Zepto Computers som sælger bærbare.

Tag et kig på vores hjemmeside www.zepto.dk og skriv til mig hvis der er noget der fanger din interese, så skal jeg se hvad jeg kan gøre ved prisen

Mette

Deter sødt af dig Tut, men jeg aner ikke en klap om sådanne teknikker. Ved kun at den skal kunne gå på netbank og baby.dk og så skal den jo gerne kunne spille lidt musik og gemme lidt billeder... Ellers ved jeg faktisk ikke hvad den skulle bruges til.... Men kiggede lidt på Jeres site..... Og ja jeg går bare efter det billigste, som kan det jeg skrev før....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.