Hvorfor skal det være så pisse svært (bolig)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. december 2008

Hyner

At finde en lejlighed til rimelig penge, hvor man må holde hund???? Og hvis jeg skal gøre mig en lille forhåbning om at få noget boligstøtte ja så må det ikke være privatejet.... Ihhh altså... Nu vil jeg jo bare gerne væk, så Emma og jeg kan komme videre med vores liv.... Gider da ikke sidder her, i huset det er VORES og lade som om jeg har det pisse godt.... Ej hvor er det bare røv.....

Forresten er der så nogen der kan skaffe en billig bærbar???? Ellers kan jeg ikke komme i kontakt med jer og det dur sgu ikke.... Det gør ikke noget den er brugt den skal selvfølgelig bare virke upåklageligt...

Lige et lille pip herfra....

Krams Henriette desperat boligsøgende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2008

Loggidut

jeg vil lige forhøre mig rundt omkring med en bærbar, og pøj pøj med boligsøgningen!

Anmeld

2. december 2008

Hyner

Nice og tak.....

Loggidut skriver:

jeg vil lige forhøre mig rundt omkring med en bærbar, og pøj pøj med boligsøgningen!

Anmeld

2. december 2008

Mary

Kan man virkelig slet ikke få boligsikring når det er privat udlejning?! Hvor mærkeligt!

Held og lykke med søgningen, er sikker på du nok skal finde noget lige pludselig

Anmeld

2. december 2008

ivfmarie

Kom herop til os og bo... der er plads til Bebs og Basse. Og så er der en god agilityafdeling i Dronninglund ...

Pøj pøj.

Hvordan har du/I det ellers?

Knus og tanker fra Marie

Anmeld

2. december 2008

Hyner

ivfmarie skriver:

Kom herop til os og bo... der er plads til Bebs og Basse. Og så er der en god agilityafdeling i Dronninglund ...

Pøj pøj.

Hvordan har du/I det ellers?

Knus og tanker fra Marie

Tak for buddet, men mon ikke det er lige lovlig langt fra min vennekreds og familie???

Jamen jeg har det faktisk ok, men det er nok bare fordi vi går op og ned af hinanden hver dag alligevel.... Derfor vil jeg også bare VÆK...

Jeg skal vidre i mit liv og Emma`s liv....

Tak for spørgen...

Krams Henriette

Anmeld

2. december 2008

Mie A

Man kan godt få boligsikring til boliger, selvom de bliver udlejet af en privat. Det kunne man i hvert fald den gang jeg arbejdede med boligsikring.
Synes lige at du skal ringe til din kommune.

Anmeld

2. december 2008

Lulle25

Kan sagtens følge dig, men tror nu bestemt også du kan få boligsikring selvom det er privat ejet, det har jeg fået da vi var fra hinanden min kæreste og jeg, det er selvfølgelig nogle år siden, men det er da helt urimeligt hvis dette ikke kan lade sig gøre?
Førhen var det ens indtægt der blev taget højde for og ikke hvilken bolig man valgte at bo i. Og vil da tro det stdig er sådan?
Held og lykke
Kh Louise

Anmeld

2. december 2008

Rasmine

Hva fanden er nu det?
-Er I ikke gift?
Så tager du sgu da bare halvdelen af alt, incl. computer?

Anmeld

2. december 2008

Hyner

Mebach skriver:

Hva fanden er nu det?
-Er I ikke gift?
Så tager du sgu da bare halvdelen af alt, incl. computer?

Jo bacon vi er gift, men Kennet og jeg har aftalt at han beholder hus, com og fjernsyn med tilhørende anlæg/dvd...
så kommer jeg gældsfri ud af huset og beholder bilen, samt må tage alt andet...
Det synes jeg så selv er en oki deal, for det hus siger mig intet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.