Hvornår, hvilke følelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

rogerrasch

Frk-Lotusblomst skriver:

Æv situation at stå i for jer, men sådan er arbejdsmarkedet jo desværre nu.

Altså vi har ca 27000 udbetalt, og når alle udgifter er betalt (16000, (benzin og udforusete udgifter (vi sætter et beløb af hver måneden til de uforusete) er indregnet her)) er der jo 11000kr tilbage til mad, opsparing, tøj, spas osv.

ja det er jo en ret god indkomst, det kan i saktens få til at løbe rundt med et barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

JJH skriver:

Jeg er slet ikke i tvivl. vi aftalte sidste sommer at til august går vi igang. jeg smed pillerne i februar og kan slet ikke vente til august.

er heller ikke i tvivl om selve projekt baby. Men kolde fødder det har jeg. uden tvivl.

Anmeld

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

rogerrasch skriver:

ja det er jo en ret god indkomst, det kan i saktens få til at løbe rundt med et barn

Jaah det er jo det. Men igen er der hvad nu hvis'er. Men jeg bliver nok bare nødt til at indse at jeg nok aldrig bliver 100% parat, klar, forberedt. Og som du siger. Må vi nok bare springe ud i det.

Anmeld

17. juni 2011

rogerrasch

Frk-Lotusblomst skriver:

Jaah det er jo det. Men igen er der hvad nu hvis'er. Men jeg bliver nok bare nødt til at indse at jeg nok aldrig bliver 100% parat, klar, forberedt. Og som du siger. Må vi nok bare springe ud i det.

ja det tror jeg i blir nød til, tror for at være ærlig så bliver man aldrig 100% klar, resten springer man ud i også finder man ud af det hvordan det er og først der bliver man klar 

Anmeld

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

rogerrasch skriver:

ja det tror jeg i blir nød til, tror for at være ærlig så bliver man aldrig 100% klar, resten springer man ud i også finder man ud af det hvordan det er og først der bliver man klar 

Man vokser vel med opgaven. Er det ikke sådan man siger. Der er jo en første gang for alting.

Jeg må vende den med kæresten IGEN'IGEN'IGEN og så give grønt lys og så må vi jo tage det som det kommer..

Tak for rådene.

Anmeld

17. juni 2011

rogerrasch

Frk-Lotusblomst skriver:

Man vokser vel med opgaven. Er det ikke sådan man siger. Der er jo en første gang for alting.

Jeg må vende den med kæresten IGEN'IGEN'IGEN og så give grønt lys og så må vi jo tage det som det kommer..

Tak for rådene.

jamen det var da så lidt 

Anmeld

17. juni 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

For mig var det meget nemt at smide præventionen væk da jeg har været skruk og ønsket mig et barn siden jeg var 15 år...

Men det der gjorde at jeg slet ingen tvivl havde om vi kunne klare det og om det skulle være nu for os var et kig på kæresten da vi snakkede om børn. At se ham med hans lillebrors søn, eller andre børn for den sags skyld og jeg vidste bare at det var rigtigt at gøre.

Vi stod midt i problemer med nabo, og prøve at flytte, svigerfar der lige var blevet syg, og min mor havde lige været en tur forbi hospitalet altsammen oven i hinanden, og alligevel vidste vi begge at det skulle være nu, og alt andet var ligemeget for alt det andet skulle nok ordne sig hen ad vejen.

Tror at hvis maven bliver ved med at lave knuder og ikke sommerfugle så er der måske nogle andre ting du/I mangler at få på plads førend du føler dig rolig nok til at begynde projektet.

Anmeld

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Wampires skriver:

For mig var det meget nemt at smide præventionen væk da jeg har været skruk og ønsket mig et barn siden jeg var 15 år...

Men det der gjorde at jeg slet ingen tvivl havde om vi kunne klare det og om det skulle være nu for os var et kig på kæresten da vi snakkede om børn. At se ham med hans lillebrors søn, eller andre børn for den sags skyld og jeg vidste bare at det var rigtigt at gøre.

Vi stod midt i problemer med nabo, og prøve at flytte, svigerfar der lige var blevet syg, og min mor havde lige været en tur forbi hospitalet altsammen oven i hinanden, og alligevel vidste vi begge at det skulle være nu, og alt andet var ligemeget for alt det andet skulle nok ordne sig hen ad vejen.

Tror at hvis maven bliver ved med at lave knuder og ikke sommerfugle så er der måske nogle andre ting du/I mangler at få på plads førend du føler dig rolig nok til at begynde projektet.

Er som sådan ikke i tvivl om PB.

Min kæreste bliver den mest fantastiske far. Jeg ELSKEr at se ham med hans 2 nevøer. Vi har været sammen i 5,5 år og hans 1. nevø var den gang 9 måneder, siden er der kommet en mere til, så jeg har set ham med de to skønne drenge, nyfødt som 5 årig. Sidder med det største smil nu.

Maven slår knuder fordi jeg ikke kan finde ud af om det er rette tidspunkt. Vi har snakket om at begynde på 3 forskellige tidspunkter. Og jeg er perfektionisk og planlægningsfreak det er måske mere det der slår knuder i maven. Om det ville være mere passende nu, om 1 år eller om 2 år. MHT job, uddannelse, alder etc. etc. Jeg ønsker mig brændende vores ønskebaby. Men jeg er ret god til at overtænke tingene igennem. Og det er nok det jeg lige pt. er igang med.

Anmeld

17. juni 2011

Frk-Lotusblomst

rogerrasch skriver:

jamen det var da så lidt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.