Vivian87 skriver:
Sådan havde jeg det også! Ville så gerne ha børn, men var i tvivl så snart jeg skulle til at smide pillerne.. Vi blev enige om at nu gjorde vi det bare og så hvad der så skete, men vi brugte stadig kondom i ca. 6 måneder efter p-pille stop.. Så en dag blev vi enige om at prøve.. "det sker jo alligevel aldrig i første forsøg".. Hmm.. 14 dage senere stod jeg med en positiv test og vidste ikke om jeg skulle grine eller græde.. Mine følelser skifter stadig, blir super glad og så virkelig i tvivl om det nu også er det rigtige for os.. Men så snart jeg hører hvor lykkelig min mand lyder og hvor stolt han er af at skulle være far på trods af at han kun er 21.. Så ved jeg bare at det er det helt rigtige! Men tror det er meget normalt at få kolde fødder både før, imens og efter
man skal bare ikke lade sig styre af de kolde fødder hvis man inderst inde ved det er det her med baby man vil 
Orrh det er præcis sådan jeg har det.
HAr ventet på PB siden jeg var 16. HAHA. - Eller det er ihvertfald noget jeg har set utrolig meget frem til
Nu er jeg så 21 og kæresten 24, vi har altid vist vi ville have børn tidligt, begge to, vi skulle dog lige have styr på nogen matrielle goder vi ville have i land først som f.eks hus, bil, god økonomi osv. Og det har vi så haft de sidste to år.
Han er udlært tømrer og jeg er under uddannelse. (vi er begge enige i der skal komme barn under min uddannelse)
Men jeg er virkelig bange for at vi gør noget forhastet, selvom det er snakket utrolig meget igennem. og alligevel, hvad nu hvis økonomien ikke er god nok, hvad nu hvis , og hvad nu hvis. 
Taak for svar. det varmer at hører. Og jah alle får vel på et eller andet tidspunkt kolde fødder. Jeg håber bare det går over. -Det er heller ikke fair for kæresten at jeg bliver ved med at skifte mening. Han ser virkleig frem til det.
Anmeld