Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Uh ja... Psst. Lige et sidespring... Jeg har nu prøvet en firewall på min htc og kæresten's nummer blev prøveklud... det fungere... Nåh af blokering af sms og opkald..
Uh ja...
Psst. Lige et sidespring... Jeg har nu prøvet en firewall på min htc og kæresten's nummer blev prøveklud... det fungere... Nåh af blokering af sms og opkald..
Hehe kanon! Det vil jeg også se at få indstalleret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjah, nu var jeg jo så 'heldig' at jeg havde nogle i forvejen, hehe. Der er jo bare ikke så meget at gøre ved det. Tror dog der er kommet nogle nye til indenfor de sidste par dage.
maryjane skriver: Tjah, nu var jeg jo så 'heldig' at jeg havde nogle i forvejen, hehe. Der er jo bare ikke så meget at gøre ved det. Tror dog der er kommet nogle nye til indenfor de sidste par dage.
Nej det er jo det Man må bare vente og se hvordan de ender med at se ud - og så håbe på det bedste
ingen trækmærker her hos mig er i dag 29+3 så det er jeg glad for.
ønskeprinsesse2011 skriver: ingen trækmærker her hos mig er i dag 29+3 så det er jeg glad for.
Det lyder da dejligt! Krydser fingre for, at de holder sig væk!
7,9,13 har jeg ikke fået endnu, men tror bestemt ikke jeg slipper for dem, har på lårene fra da jeg var yngre og tog hurtigt på Men alt hvad jeg kan for at jeg slipper da min mor ingen har
Jemion skriver: 7,9,13 har jeg ikke fået endnu, men tror bestemt ikke jeg slipper for dem, har på lårene fra da jeg var yngre og tog hurtigt på Men alt hvad jeg kan for at jeg slipper da min mor ingen har
Jeg skal nok krydse for dig .. men men men! Vil hurtigt sætte en kæp i hjulet og sige: min mor har heller ingen - men JEG har fået mega mange (fordi jeg pludselig bare er vokset meeeega hurtigt)! ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128