Strækmærker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Maalene

Åhh, hvor lyder det bare rigtig træls

Har ikke fået nogle endnu, men er slet ikke i tvivl om, at de kommer...

Har hørt, at det er genetisk bestemt, og eftersom min mor og søster fik, så slipper jeg nok heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Er der slet ikke andre end mig der har fået dem?

Har fået nogle på begge sider af navlen og er total ærgerlig over det! De er godt nok ikke så voldsomme ( 7, 9, 13 .) Men de er der og de bliver værre og værre!!!! GRR!

Ooork jo, og det er da bare super øv!!  .. de sidder godt nok helt nede ved starten af maven, men kan jo se dem i et spejl! .. Godt man ikke er ene i den båd!

Anmeld

19. juni 2011

HeidiØ

Maalene skriver:

Har hørt, at det er genetisk bestemt, og eftersom min mor og søster fik, så slipper jeg nok heller ikke

Min mor fik ingen strækmærker da hun ventede mig og min søster - men jeg har fået.. så der er håb forude for dig, måske slipper du selvom din mor har haft

Anmeld

19. juni 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Jeg har ikke fået nogle... Endnu... Har dog fra sidste graviditet, på barmen og lårene... 

Strækmærker er bare træls og grimme... 

Ja, de er super ØV! Håber sådan maven slapper liiidt af så de ikke bliver større og vildere!

Har dog hørt fra flere, at de heldigvis bliver pænere!

Anmeld

19. juni 2011

Ka+Ma=Be

Nynne88 skriver:

Jeg har ikke fået nogle endnu - men ved de kommer  min mor fik lige et par uger inden termin med mig, så jeg regner med at de kommer der ( hvis ikke før)  !!!

Hvor dejligt for dig! Krydser da fingre for at de bliver væk! Man kan jo aldrig vide om man er heldig! Jeg har allerede flere strækmærker end min mor havde, så det har jeg opgivet at sammenligne med hehe

Anmeld

19. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Ja, de er super ØV! Håber sådan maven slapper liiidt af så de ikke bliver større og vildere!

Har dog hørt fra flere, at de heldigvis bliver pænere!

Hvad jeg lige kan se, har jeg ikke fået nogen mærker yderligere i denne gradivitet.. Det kan nåes endnu... 

Anmeld

19. juni 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

Det er jo ikke sikkert! Som jeg skrev i tråden ovenover, så har jeg allerede flere end min mor havde - så jeg har opgivet at sammenligne hehe.

Man kan dog ikke se min mors den dag i dag. Det var kun fordi hun fortalte mig om dem, at jeg ved hun havde dem Så krydser fingre for flot mave efter graviditeten  

Anmeld

19. juni 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Ooork jo, og det er da bare super øv!!  .. de sidder godt nok helt nede ved starten af maven, men kan jo se dem i et spejl! .. Godt man ikke er ene i den båd!

Haha, det var også sådan jeg opdagede dem Jeg kan nemlig heller ikke umiddelbart se dem selv, kun når jeg kigger mig i spejlet - fordi de sidder nederst på maven. Men flotte er de ikke Håber bare ikke de bliver værre!!!

Anmeld

19. juni 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Hvad jeg lige kan se, har jeg ikke fået nogen mærker yderligere i denne gradivitet.. Det kan nåes endnu... 

Det er da altid noget! Krydser fingre for, at det forbliver sådan

Anmeld

19. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Det er da altid noget! Krydser fingre for, at det forbliver sådan

Uh ja... 

Psst. Lige et sidespring... Jeg har nu prøvet en firewall på min htc og kæresten's nummer blev prøveklud... det fungere...  Nåh af blokering af sms og opkald.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.