Strækmærker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jah, det frygter jeg også Det kan kun tiden vise

Jep, men er lovet en laserbehandling når jeg er færdig med at få børn, så det glæder jeg mig  bare til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Jep, men er lovet en laserbehandling når jeg er færdig med at få børn, så det glæder jeg mig  bare til

Ahvaffor noget?  Kan man fjerne strækmærker med laser?  Uhh det ville være skønt

Anmeld

16. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ahvaffor noget?  Kan man fjerne strækmærker med laser?  Uhh det ville være skønt

Det blev udvirklet for et par år tilbage, men det koster kassen. Håber prisen falder inden jeg er færdig med børn, Og så er der oss lide uønsket hårvækst der skal ordnes i samme omgang

Anmeld

16. juni 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed33 skriver:

Det blev udvirklet for et par år tilbage, men det koster kassen. Håber prisen falder inden jeg er færdig med børn, Og så er der oss lide uønsket hårvækst der skal ordnes i samme omgang

Smart!  Det vidste jeg slet ikke.

Ja man kan lige så godt tage det hele nu man er igang hehe

Anmeld

16. juni 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Smart!  Det vidste jeg slet ikke.

Ja man kan lige så godt tage det hele nu man er igang hehe

Det er skide lækkert

Det er jo det

Anmeld

16. juni 2011

SaNiNa

Mine er sikke så synlige fik rigtig mange i sidste graviditet, men de er blevet rigtig pæne med tiden og kan næsten ikke ses, kun må man ved det.

De skal nok også nå at blive trælse denne gang også og vist var jeg stor da jeg ventede Nicklas, men efter billeder at dømme er jeg noget større denne gang.

Vil lige sige man lærer at leve med dem efterfølgende. De betyder ikke noget for mig, de er jo et tegn på det vidunderlige jeg har fået og kunne jo ikke have fået det uden de var der.

Anmeld

16. juni 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Mine er sikke så synlige fik rigtig mange i sidste graviditet, men de er blevet rigtig pæne med tiden og kan næsten ikke ses, kun må man ved det.

De skal nok også nå at blive trælse denne gang også og vist var jeg stor da jeg ventede Nicklas, men efter billeder at dømme er jeg noget større denne gang.

Vil lige sige man lærer at leve med dem efterfølgende. De betyder ikke noget for mig, de er jo et tegn på det vidunderlige jeg har fået og kunne jo ikke have fået det uden de var der.

Dejligt med sådan et positivt og beroligende svar!

Jeg håber virkelig du har ret. Jeg er bare bange for, at de bliver så grimme, at man ikke har lyst til at "vise maven frem" mere. Lige nu kan jeg sagtens vise den selvom jeg har strækmærker.

Men ja, som sagt, det kan kun tiden vise

Anmeld

16. juni 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Dejligt med sådan et positivt og beroligende svar!

Jeg håber virkelig du har ret. Jeg er bare bange for, at de bliver så grimme, at man ikke har lyst til at "vise maven frem" mere. Lige nu kan jeg sagtens vise den selvom jeg har strækmærker.

Men ja, som sagt, det kan kun tiden vise

Sådan tænkte jeg også under sidste graviditet, men de var også meget meget tydelig. nu 2 år efter er de der, men de er ikke vild tydelige og jeg ser dem jo som et bevis på Nicklas er min og kun min.

Og folk må tænke hvad de vil, hvis det genere dem for jeg har accepteret dem.

Er sikker på du også nok skal lære at leve med dem, tror bare man skal tænke positiv og at man jo rent faktisk har udsat sin krop for en masse under de 9 måneder den arbejder på højtryk for vores vidunder.

Anmeld

16. juni 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Er der slet ikke andre end mig der har fået dem?

Har fået nogle på begge sider af navlen og er total ærgerlig over det! De er godt nok ikke så voldsomme ( 7, 9, 13 .) Men de er der og de bliver værre og værre!!!! GRR!

Jeg har ikke fået nogle... Endnu... Har dog fra sidste graviditet, på barmen og lårene... 

Strækmærker er bare træls og grimme... 

Anmeld

17. juni 2011

Nynne88

Jeg har ikke fået nogle endnu - men ved de kommer  min mor fik lige et par uger inden termin med mig, så jeg regner med at de kommer der ( hvis ikke før)  !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.