Ingen mens, ingen streger :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2008

LineD

Uh ha... tror altså jeg venter til næste uge med at teste... Har ikke lyst til at se på flere negative tests, men nu må vi lige se hvor længe tålmodigheden varer hehe...
Har haft hiven i underlivet heeeeeeeeeele dagen...

Stadig ingen mens, og heller ikke menssmerter (som forøvrigt plejer at komme 2 dage før mens, det er så sikkert som ammen i kirken)...

Ja ens psyke kan sagtens spille en et pus, men synes bare at jeg har ønsket jeg var gravid mindst ligesåmeget de andre måneder men som på klokkeslag kom smerterne og mensen 2 dage senere, ingen ømme vorter eller noget som helst de andre måneder... Men måske psyken skal vende sig til ønsket om graviditet i en hel del måneder for at kunne give en et ordentligt pus

HÅBER bare den er der denne gang... Puha det ville være det største julemirakel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

MeretePedersen

Hej Line D.
Jeg havde det FULDSTÆNDIG som dig. Ud fra det du skriver, så er jeg (uden at love for meget) meget sikker på at du er gravid. Den niven du beskriver i dit underliv havde jeg også i stor stil. Min cyklus er på 36 dage. Jeg testede bragende negativ på dag 36. og dag 37. På dag 38 testede jeg også negativ indenfor de 5minutter som der står, man skal vente og så se bort fra hvis testen ændrer sig efter den tid. Jeg lod testen ligge efter jeg havde set det negative resultat, men vendte så tilbage en time efter og da var der en meget meget utydelig streg nr. to, så jeg turde ikke håbe for meget.
Dagen efter testede jeg lige så svagt "positivt". Så besluttede mig for at vente til dag 42 (6 dage efter forventet mens) og da var den bragende positiv. Ingen tvivl. Så jeg tror du er gravid. Glæder mig til at høre mere
Knus Merete (7+1)

Anmeld

5. december 2008

LineD

MeretePedersen skriver:

Hej Line D.
Jeg havde det FULDSTÆNDIG som dig. Ud fra det du skriver, så er jeg (uden at love for meget) meget sikker på at du er gravid. Den niven du beskriver i dit underliv havde jeg også i stor stil. Min cyklus er på 36 dage. Jeg testede bragende negativ på dag 36. og dag 37. På dag 38 testede jeg også negativ indenfor de 5minutter som der står, man skal vente og så se bort fra hvis testen ændrer sig efter den tid. Jeg lod testen ligge efter jeg havde set det negative resultat, men vendte så tilbage en time efter og da var der en meget meget utydelig streg nr. to, så jeg turde ikke håbe for meget.
Dagen efter testede jeg lige så svagt "positivt". Så besluttede mig for at vente til dag 42 (6 dage efter forventet mens) og da var den bragende positiv. Ingen tvivl. Så jeg tror du er gravid. Glæder mig til at høre mere
Knus Merete (7+1)

Åååh Merete, håber du har ret!!
Har lige købt en ClearBlue digital test, den vil jeg tage imorgen tidlig, som de anbefaler... Så håber bare den siger GRAVID, den skulle jo også kunne spore MEGET lidt HCG!

Så kryds fingre for mig
Klarer ikke endnu en negativ Det tærer simpelthen sådan en helt ned synes jeg...

Anmeld

5. december 2008

MetteT

JEG KRYDSER HVA DER KRYDSES KAN!!!!
HELD OG LYKKE....

-selvfølgelig er den der...

Knus Mette

Anmeld

5. december 2008

Miss BananaHammock

Krydser også alle min fingre og tæer! :-) Glæder mig til at høre mere imorgen!!

Anmeld

6. december 2008

LineD

MeretePedersen skriver:

Hej Line D.
Knus Merete (7+1)

Merete, og i andre kloge hoveder

Skulle liiige til at tage testen, men nu kommer jeg oludselig i tvivl om noget ang cyklus.

Når du siger din cyklus er på 36 dage, betyder det så at din mens kommer på 36'te dagen? eller en cyklus på 36 dage er det incl mens?

Min mens er altid kommet på 21'ende dagen, men vil det så sige min cylus er 28 dage eller 21? Ej sorry nu bliver jeg helt i tvivl.

Vil jo ikke teste hvis det i realiteten er alt for tidligt?

Anmeld

6. december 2008

MeretePedersen

Hej LineD.
At min cyklus er på 36 dage betyder at der er 36 dage fra 1. menstruationsdag og til næste menstruationsdag
Dvs. min mens burde komme på 36. dagen, hvis ikke jeg var gravid.
Da jeg testede positiv på 42. dagen var jeg altså gået 6 dage over tid
Kan fuldt ud følge dig i at du er nervøs for at blive skuffet. Jeg måtte overbevise mig selv om at jeg jo ikke kunne gøre hverken fra eller til uanset hvad resultatet blev lige nu og tvinge mig selv til at tage det stille og roligt.
Men jeg er nu ret overbevist om at du er gravid Hvornår skulle du have haft menstruation? Der er nogle kvinder der producerer HCG langsommere end andre. Dem er jeg en af, men det gør ikke en mindre gravid af den grund.
Glæder mig til at høre resultatet
Du måler altid din cyklus fra 1. menstruationsdag til næste 1. menstruationsdag
Knus Merete

Anmeld

6. december 2008

LineD

MeretePedersen skriver:

Hej LineD.
At min cyklus er på 36 dage betyder at der er 36 dage fra 1. menstruationsdag og til næste menstruationsdag
Dvs. min mens burde komme på 36. dagen, hvis ikke jeg var gravid.
Da jeg testede positiv på 42. dagen var jeg altså gået 6 dage over tid
Kan fuldt ud følge dig i at du er nervøs for at blive skuffet. Jeg måtte overbevise mig selv om at jeg jo ikke kunne gøre hverken fra eller til uanset hvad resultatet blev lige nu og tvinge mig selv til at tage det stille og roligt.
Men jeg er nu ret overbevist om at du er gravid Hvornår skulle du have haft menstruation? Der er nogle kvinder der producerer HCG langsommere end andre. Dem er jeg en af, men det gør ikke en mindre gravid af den grund.
Glæder mig til at høre resultatet
Du måler altid din cyklus fra 1. menstruationsdag til næste 1. menstruationsdag
Knus Merete

Oki doki så er jeg helt med

I følge min cyklus er jeg 5 dage over tid, den der niven og hiven jeg skrev om i mandags er tiltaget og vorterne er ømmere end nogensinde!!!

Jeg tager testen mandag, det SKAL jeg bare... og så skulle jeg mene jeg nogenlunde er på den sikre side, hvis nu jeg skulle være en af dem der producerer HCG langsomt

Håber sådan den er der.... det føles i hvertfald sådan, det er nogle ting jeg aldrig har følt før.. så jeg håber

Anmeld

7. december 2008

MeretePedersen

Hej LineD

Ok, så er du en uge over tid på mandag det er vildt spændende.
Jeg havde vild niven og murren i underlivet og det føltes som om at jeg skulle have menstruation når som helst, men den kom bare aldrig
Jeg er så spændt på dine vegne
Jeg er nu stadig lige så sikker på, at du er gravid
Jeg tog også en clear blue digital graviditetstest på 6. dagen for at være helt sikker på resultatet. Jeg valgte også den mest fordi jeg var bange for at misfortolke resultatet af en almindelig test. Men når der står -gravid- i displayet kan man jo ikke betvivle det længere
Lige efter jeg havde taget testen med clearblue, tog jeg en billig test for at sammenligne resultaterne. Clearblue-stregen var meget tydeligere end den billige og tyder derfor på at clearblue-testen er stand til at vise resultat tidligere end de billige
Men har også fundet ud af at uanset hvor svag streg nr. to er, så er man gravid uanset tydeligheden af stregen. To streger er og bliver to streger
Knus Merete (7+3)

Anmeld

7. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
LineD skriver:

Oki doki så er jeg helt med

I følge min cyklus er jeg 5 dage over tid, den der niven og hiven jeg skrev om i mandags er tiltaget og vorterne er ømmere end nogensinde!!!

Jeg tager testen mandag, det SKAL jeg bare... og så skulle jeg mene jeg nogenlunde er på den sikre side, hvis nu jeg skulle være en af dem der producerer HCG langsomt

Håber sådan den er der.... det føles i hvertfald sådan, det er nogle ting jeg aldrig har følt før.. så jeg håber

Vil bare sige at jeg krydser fingre for dig i morgen.
Håber virkelig for dig at du er gravid.

Held og lykke...

Rikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.