Ingen mens, ingen streger :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.538 visninger
39 svar
0 synes godt om
1. december 2008

LineD

Ja som overskriften siger, så kom og gik første dag uden mens, og så absolut uden 2 streger.... SUK testen jeg lige har taget var bragende negativ
Så heller ikke et spir i maven denne gang...

ØV altså... Bliver det da aldrig min tur ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

Miss BananaHammock

Har det præcis som dig. Vågnede op med en god fornemmelse i maven. Der ville ikke komme nogen mens i dag, det var jeg sikker på. Men så skulle jeg ud og tisse.......
Tiden går så langsomt, og man bruger så lang tid på spekulationer og forventninger. Det ville ellers have været den perfekte julegave til de kommende bedsteforældre.

Men måske du kan få en positiv test imorgen hvis din mens stadig udebliver?!

Anmeld

1. december 2008

LineD

Hej Nena...
Lige præcis, man går og gør sig en masse tanker og overvejelser...
Og man bliver bare SÅ pokkers skuffet hver gang!

Ved ikke om det stadig kan lade sig gøre at teste positiv? Er den negativ første udebleven mensdag, er den vel negativ? Aner det ikke

Anmeld

1. december 2008

Anja

LineD skriver:

Hej Nena...
Lige præcis, man går og gør sig en masse tanker og overvejelser...
Og man bliver bare SÅ pokkers skuffet hver gang!

Ved ikke om det stadig kan lade sig gøre at teste positiv? Er den negativ første udebleven mensdag, er den vel negativ? Aner det ikke

Du kan sagtens teste negativ mange dage efter forventet mens og så ende med at teste positiv.

Da jeg ventede min søn testede jeg først positiv ca en uge efter forventet mens, så der var jeg igennem alle de spekulationer også ....

Pøj pøj med det

Anmeld

1. december 2008

LineD

Hej Anja!!

Neeej hvor lyder det godt Så satser jeg på mange flere mens frie dage
Det er første gang i tja 4-5 måneder jeg har prøvet udeblevet mens... Måske julemanden gemmer en julestork til mig

Anmeld

1. december 2008

Miss BananaHammock

Jeg mener altså også jeg har hørt rigtig mange steder, at det hormon som testen registrerer, først begynder at være stærkt nok omkring første udblivende mens dag, og derfor bliver det bare stærkere og stærkere jo længere der går. Det er jo også derfor at du først kan tage testen og regne med svaret så lang tid efter du egentlig har haft din ægløsning og burde have fået et befrugtet æg. Du kan jo være en af dem, hvor hormonet stadig er svagt.

Synes også det virker som om at der er flere herinde der får utydelige streger på deres test, og det hænger sikkert også sammen med at det er så tidligt at testen tages.

Men ja, jeg er på ingen måde ekspert, læser bare ernæring, så du kan jo evt. prøve at søge information på nettet?! eller høre din læge ad.

Krydser fingre for at den er der. Så er der da en af os der får en dejlig julegave.

Anmeld

1. december 2008

Fam. Madsen

LineD skriver:

Hej Anja!!

Neeej hvor lyder det godt Så satser jeg på mange flere mens frie dage
Det er første gang i tja 4-5 måneder jeg har prøvet udeblevet mens... Måske julemanden gemmer en julestork til mig

Da jeg blev gravid med min søn havde jeg min mens de to første mdr. inde i min graviditet jeg viste ikke jeg var gravid og fandt ud af det ved en scanning for min sygdom.. så ja du kan altså også have din mens selvom du er gravid

men held og lykke og jeg vil krydes finger for at din mens ikke kommer

Sandra

Anmeld

2. december 2008

LineD

Så har jeg lige fået fri fra arbejde...
Stadig ingen mens, men jeghar heller ikke mens smerter, hvilket er MEGET usædvanligt, har ALDRIG haft en måned uden meget punktlige og super kraftige mens smerter...

Har lidt "trykken" og "niven" i underlivet, det har jeg ikke prøvet før, såved ikke hva det mon er...

Men ingen graviditets "symptomer" endnu... Ømme bryster osv... Slet ikke...

Anmeld

2. december 2008

Diana...

LineD skriver:

Stadig ingen mens, men jeghar heller ikke mens smerter, hvilket er MEGET usædvanligt, har ALDRIG haft en måned uden meget punktlige og super kraftige mens smerter...

Har lidt "trykken" og "niven" i underlivet, det har jeg ikke prøvet før, såved ikke hva det mon er...

Jeg havet heller ingen mens smerter el ømme bryster el noget og testen blev ved med at sige nej, ind til jeg var gået 8 dage over tid og så var der 2 streger, så håb du bare videre. Håber det er lykkes for jer ;o)

Knus Diana 31+2

Anmeld

2. december 2008

Miss BananaHammock

LineD skriver:

Jeg er helt spændt på dine vegne. Håber virkelig den er der!! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.