Ingen mens, ingen streger :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2008

LineD

Wow wow wooooow, hold da liiiige ferie

Har lige skiftet fra arbejdstøj til normalt tøj, og huuuu uuuuuh mine brystvorter er ømme :O men ikke selve brysterne, de er bare sådan pænt hårde

Mon det kan være et tegn? Vorterne er også blevet mørkere, lidt brunlige fristes jeg til at sige...

Wauw... bare den er der!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2008

Janep

heh jeg håber virkelig den er der for dig
det lyder på dig som om i har prøvet i lang tid

jeg fingre og håber på at der snart er 2 streger til dig

Anmeld

2. december 2008

Mathilde

LineD skriver:

Wow wow wooooow, hold da liiiige ferie

Har lige skiftet fra arbejdstøj til normalt tøj, og huuuu uuuuuh mine brystvorter er ømme :O men ikke selve brysterne, de er bare sådan pænt hårde

Mon det kan være et tegn? Vorterne er også blevet mørkere, lidt brunlige fristes jeg til at sige...

Wauw... bare den er der!!

Jeg havde det præcis som dig...ømme meget følsomme, strittende brystervorter, men ikke ømme bryster (det kom senere) Og også en niven og trækkende fornemmelse i underlivet.

Jeg håber virkelig den er der og krydser for dig

Skriv endelig hvis der sker nyt.

Kram fra Mathilde

Anmeld

2. december 2008

LineD

Mathilde skriver:

Jeg havde det præcis som dig...ømme meget følsomme, strittende brystervorter, men ikke ømme bryster (det kom senere) Og også en niven og trækkende fornemmelse i underlivet.

Jeg håber virkelig den er der og krydser for dig

Skriv endelig hvis der sker nyt.

Kram fra Mathilde

Uuuh ja kryds endelig Mathilde!!!

Uh bare den er der!!

Hvornår mon jeg skal teste igen, næste uge måske?

Anmeld

2. december 2008

Stumpen

Jeg ville tage en test i morgen og er den negativ.. Ville jeg ringe til lægen og spørge om jeg måtte komme forbi med en urinprøve til test.. Da din mens er udeblevet x antal dage, men de teste du har taget er negative...
Jeg kan se du har en masse tegn, men det kan være din krop og psyke der spiller dig et pus.. Mens vi prøvede gik jeg 1½ uge over tid -uden at være gravid..
Anja 10+5 (tror jeg nok)

Anmeld

3. december 2008

Anja

LineD skriver:

Uuuh ja kryds endelig Mathilde!!!

Uh bare den er der!!

Hvornår mon jeg skal teste igen, næste uge måske?

Hvis du ER gravid, så skulle "gravid"-hormonet, der måles på graviditetstesten fordobles hver anden dag, så hvis det var mig ville jeg nok teste hveranden dag - men jeg har også været VILDT utålmodig de gange jeg har gået og afventet mens/positiv test

Men eller synes jeg da at symptomerne kunne tyde på graviditet, men som en af de andre skriver, så kan kroppen altså godt spille én et pus ...

Anmeld

3. december 2008

SaNiNa

for den er der når du tester igen...

Sanne

Anmeld

3. december 2008

Lullaby

Ja jeg gik 14 dage over forventet mens før der kom en streg frem hos mig. Hold da op jeg var ved at blive sindssyg af at spekulere. Men pludselig en morgen var den der bare.

Anmeld

3. december 2008

Balderson

for at det er lykkes for dig...

Men som der er nogle andre der skriver, så kan det godt være din krop der spiller dig et pus.. Man kan sagtens få alle symtomer på en graviditet, fordi man bare ønsker det sig sååå meget.... Det er så det lægerne kalder en falsk graviditet...

Hvis du er gravid, så vil dit homon tal stige betydeligt, så hvis testen er negativ endnu engang, så ville jeg gå til lægen og få tage en test.. Og evt. en blodprøve.. Blodprøven kan sige det med sikkerhed om du er gravid...

Andet må heller ikke være til at holde ud..

For mit eget vedkommende, så testede jeg positiv på den dag hvor jeg skulle have min mens... Men jeg var slet ikke i tvivl.. Jeg vidste jeg var gravid.. Havde en helt bestemt ro i kroppen..

Anmeld

3. december 2008

lonemus

Anja skriver:

Du kan sagtens teste negativ mange dage efter forventet mens og så ende med at teste positiv.

Da jeg ventede min søn testede jeg først positiv ca en uge efter forventet mens, så der var jeg igennem alle de spekulationer også ....

Pøj pøj med det

Lige nøjagtig det samme har jeg oplevet - begge gange endda Jeg kunne først teste positiv 1 uge efter udebleven menses.

Så det kan sagtens lade sig gøre endnu

Held og lykke!

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.