Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores lille søn hedder Aksel.
Jeg kan også godt lide specielle navn - i hvert fald en del af dem - Andre navn jeg godt kan lide f eks
Sokrates
Ares
Tonius
Leopold
Absalon
Pelle
Kornelius
Konrad
Tak for de mange navne piger(: De vil blive læst godt igennem.
Vores dreng til som kommer til verden i september, skal hedde William!
Vi har haft Tristan, Carl, Villads, Valdemar og Samuel på banen også! .. får vi en til blir det nok en Tristan eller Samuel.
Gabriel
Kian
Benjamin
er det mine drenge hedder.
Tristan skulle lissefisen ha heddet hvis det blev en dreng
/Mette 34+5
ciepige skriver: Jeg har mange flere drengenavne, end pigenavne. Tristan, Elias, Mathis, Silas, Noah. De to første er klart favoritter, og har elsket navnet Noah i lang tid, men det er desværre blevet for trendy til min smag :-)
Jeg har mange flere drengenavne, end pigenavne.
Tristan, Elias, Mathis, Silas, Noah. De to første er klart favoritter, og har elsket navnet Noah i lang tid, men det er desværre blevet for trendy til min smag :-)
Min nevø hedder Noam. Det er jo tæt på Noah, og rigtig fint synes jeg.
- skriver: Mine drenge herhjemme hedder Klemens og Kaiser. Ellers har vi en laaang liste med drengenavne: - Kian- Esben- Kuno- Kaare- Danny- Linus- Charlie- Kenny- Chris- Elliott-Sune-Liam-Adam- Dennis- Rune- Ellis- Jonathan- Evander- Konstantin- Adrian- Robin- Kalvin- Ketil Ellers er der: Hannibal Hugo
Mine drenge herhjemme hedder Klemens og Kaiser.
Ellers har vi en laaang liste med drengenavne:
- Kian- Esben- Kuno- Kaare- Danny- Linus- Charlie- Kenny- Chris- Elliott-Sune-Liam-Adam- Dennis- Rune- Ellis- Jonathan- Evander- Konstantin- Adrian- Robin- Kalvin- Ketil
Ellers er der:
Hannibal
Hugo
Jeg elsker Kian!!
Jeg har nu fulgt denne tråd.. og GUD hvor er jeg dog forvirret. Kæresten og jeg er langt fra enig om et drengenavn... Når han er fast besluttet på et navn, så er det KUN det som passer Men jeg lytter lidt med endnu.. kan være jeg får ham overtalt.. Liam.. Noam.. Kian.. Sander.. Pelle.. Jeppe.. - Kan jeg godt li.
Min dreng hedder Micas Emanuel og det er vi rigtig glade for.
Elliot er jeg også helt vild med
Kan se at der er mange der har drenge som hedder Luka, men jeg kender kun piger som hedder det? Vidste ikke det var til begge køn...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128