Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Barnepigen skriver: Hej(: Jeg er ikke graivd og skal ikke have børn i den nærmeste fremtid. Min kæreste og jeg har svær ved drengenavne. Vi har ikke et drengenavn på listen endnu, men vi har 3 pigenavne. Så hvad hedder jer drenge? og hvilken drengenavne kan i lide? Han er til specille navne og jeg kan godt lide nogen specille navne hvis de ikke bliver for specille også kan jeg også godt lide helt almindelig navne. Knus
Hej(:
Jeg er ikke graivd og skal ikke have børn i den nærmeste fremtid.
Min kæreste og jeg har svær ved drengenavne. Vi har ikke et drengenavn på listen endnu, men vi har 3 pigenavne.
Så hvad hedder jer drenge? og hvilken drengenavne kan i lide? Han er til specille navne og jeg kan godt lide nogen specille navne hvis de ikke bliver for specille også kan jeg også godt lide helt almindelig navne.
Knus
Malik
Noah
Dominic <3
Mattis
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Vi har en Elias ValentinTil Projekt baby har vi bla: OttoTristanStormSejerVilladsTheodorKarlVitusElliotJonathanSilas.... på listen over "måske" drenge navne (:
vores hedder Noam. Jeg er selv ret vild med navnet Valdemar.
Min søn hedder Oscar <3 Vi elsker det , og blev ret hurtige enige
I har mange gode navne(:
Jeg er ret vild med Valdemar, men tror ikke lige det min kærestes smag. Har tænkt lidt på Cody ved bare ikke om jeg er så vild med det? Oscar går jeg også tænker meget over fortiden.
Min søn, som er meget ventet på nu (40+5) skal hedde Luka
Ellers kan jeg godt li Sean og Jamie...min datter hedder så Jamie
Vores dreng skal hedde Viktor
Mine hedder Jeppe, Bertram og Konrad Sylvester og ellers er jeg vild med navnene: Hubert, Arthur, Asker, Ingolf, Virtus, Vitus, Virgil, Oswald, Trygve.
Viktor ligger også på min liste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128