Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej(:
Jeg er ikke graivd og skal ikke have børn i den nærmeste fremtid.
Min kæreste og jeg har svær ved drengenavne. Vi har ikke et drengenavn på listen endnu, men vi har 3 pigenavne.
Så hvad hedder jer drenge? og hvilken drengenavne kan i lide? Han er til specille navne og jeg kan godt lide nogen specille navne hvis de ikke bliver for specille også kan jeg også godt lide helt almindelig navne.
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Herhjemme ser listen af drengenavne såleder ud :
Liam
Klemens
Sean
Clark
Jamie
Joel
Nu skal vi bare blive enige men det bliver nok Sean
Vores søn skal hedde Johannes, men er ret vild med Marthinus og Albert
Flotte navne piger(:
Barnepigen skriver: Hej(: Jeg er ikke graivd og skal ikke have børn i den nærmeste fremtid. Min kæreste og jeg har svær ved drengenavne. Vi har ikke et drengenavn på listen endnu, men vi har 3 pigenavne. Så hvad hedder jer drenge? og hvilken drengenavne kan i lide? Han er til specille navne og jeg kan godt lide nogen specille navne hvis de ikke bliver for specille også kan jeg også godt lide helt almindelig navne. Knus
hvis jeg fik en dreng mere, skulle han hedde Storm! Er blevet helt tosset med det navn
heise med en Simon og 3 tøser.....
Vi har en Ibber, men er også helt solgt i navnet Alvin
Vores dreng hedder LUKA
Jeg har mange flere drengenavne, end pigenavne.
Tristan, Elias, Mathis, Silas, Noah. De to første er klart favoritter, og har elsket navnet Noah i lang tid, men det er desværre blevet for trendy til min smag :-)
Tak piger(: Der er helt sikkert nogle af de navne jeg ville tænke over.
FELIX Er nok det jeg er mest på i øjeblikket!
Ellers Marius, Oskar og Gustav favoritterne lige nu. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128