Hvornår har I andre NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Camulla

MorTilJanuar skriver:

Kender ingen fra Aalborg så har ingen lige at spørge  men ville ringe og spørge min læge på mandag hvis jeg var dig 

Ja, god ide. Det gør jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

Louiiiise

Vi går også spændt og vender på brev fra sygehuset til nf scanning Var ved lægen i torsdag, hvor jeg fik taget blodprøve, men de holder vel ikke en evighed

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

Louiiiise skriver:

Vi går også spændt og vender på brev fra sygehuset til nf scanning Var ved lægen i torsdag, hvor jeg fik taget blodprøve, men de holder vel ikke en evighed

hmm jeg skal på hospitalet til blodprøver  de gør det godt nok forskelligt 

Anmeld

18. juni 2011

Louiiiise

Ja hold da op. Jeg skal intet gøre selv, min læge klarede det hele

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

Louiiiise skriver:

Ja hold da op. Jeg skal intet gøre selv, min læge klarede det hele

hmm ja i frederiksborg amt kører de det godt nok anderledes... men tjaaeh ærligt vil hellere ha ordnet blod på hospitalet end hos min læge  han er lidt tudse gammel og jeg er lidt pivet med at få taget blod så skal ikke ha sådan en pæd læge som han er 

Anmeld

20. juni 2011

Camulla

MorTilJanuar skriver:

hmm jeg skal på hospitalet til blodprøver  de gør det godt nok forskelligt 

Jeg skal op til lægen og have taget ekstra blodprøve på torsdag, men jeg måtte selv bestemme om jeg ville have gjort det hos lægen eller på hospitalet, så måske man kan begge dele flere steder i landet.

Og nu har jeg fået styr på om jeg selv skal bestille tid til NF og jordemoder... jeg ringede til lægen idag og forhørte mig, som du foreslog og det hele skulle gerne ske af sig selv  Men egentlig smartere hvis man selv skulle bestille tid, synes jeg. Så får man en tid man er sikker på passer én jo...

Anmeld

20. juni 2011

PiaRW

Jeg er 12+1 og vi skal til NF imorgen.

Jeg glæder mig helt vildt til at se og få bekræftet med egne øjne, at jeg skal være mor. Og så håber jeg babyen livligt svømmer rundt, og alt er iorden selvfølgelig. Bliver så spændende

Anmeld

20. juni 2011

Camulla

Men hvornår fik I andre brevet om NF? Hvor lang tid inden??

Anmeld

20. juni 2011

lotte32

Camulla skriver:

Men hvornår fik I andre brevet om NF? Hvor lang tid inden??

Jeg fik brev 3 uger inden

Anmeld

20. juni 2011

tilde24

Til Camulla 

Der kommer automatisk jeg skal også scannes i aalborg her den 28 juni. så du skal ikke være nervøs der kommer et brev om tider, jeg fik både til 12 uger og til 18-20 ugers scanningen

knus mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.