Hvornår har I andre NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.786 visninger
35 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Carl-Emil's mor

ja som overskriften siger hvornår har I andre fået tid til NF og hvilke tanker gør I omkring det?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Millesmammi

ved mille var jeg til NF 11+4. 

denne her gang har jeg ikke været til nf, men fået taget blodprøver i stedet for.

Anmeld

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Millesmammi skriver:

ved mille var jeg til NF 11+4. 

denne her gang har jeg ikke været til nf, men fået taget blodprøver i stedet for.

hvorfor skal du ikke det? 

jeg skal begge ting... 

Anmeld

16. juni 2011

Millesmammi

MorTilJanuar skriver:

hvorfor skal du ikke det? 

jeg skal begge ting... 

det var egentlig fordi at jeg lige var gået igang med min uddannelse, og så ville jeg gerne være færdig med grundforløbet inden jeg tog til læge, scanninger og så videre, fordi jeg ved hvor meget tid man bruger på det, og ville helst ikke smides ud af skolen, da der ikke skal særlig meget fravær til

Anmeld

16. juni 2011

-Sigrid-

MorTilJanuar skriver:

ja som overskriften siger hvornår har I andre fået tid til NF og hvilke tanker gør I omkring det?? 

Jeg skal til nf d. 30/6. Der er jeg 13+1

Anmeld

16. juni 2011

TbCp

Jeg har ikke fået tid endnu, skal til 1. lægeundersøgelse næste fredag

Anmeld

16. juni 2011

lotte32

Vi skal til NF den 28.juni...

og jeg er allerede begyndt at få kvlame bare ved tanken (har self altid kvalme pt)

Ej men jeg er nervøs, meget.. jeg svinger meget imellem at være 100% sikker på at alt self. er som det skal være men så kan jeg pludselig få tanker om, om alt mon er som det skal være og blive angst for at der er noget galt 

glæder mig meget til at se hjerteblink (og få sikkerhed for at der er noget derinde)

Lotte Ø.

Anmeld

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Millesmammi skriver:

det var egentlig fordi at jeg lige var gået igang med min uddannelse, og så ville jeg gerne være færdig med grundforløbet inden jeg tog til læge, scanninger og så videre, fordi jeg ved hvor meget tid man bruger på det, og ville helst ikke smides ud af skolen, da der ikke skal særlig meget fravær til

Oki ja det giver så meget god mening jo

Anmeld

16. juni 2011

baby012

13+6 når det lige  

Anmeld

16. juni 2011

Kris89

Har desværre ikke fået noget at vide endnu. Venter på brev om tiden... men har fået at vide der går 2-4 uger endnu... Venter med spænding...

Mine tanker går på at få bekræftet at der er noget derinde... Har heldigvis ikke nået at tænke på om der kan være noget galt endnu, men det skal nok komme

Vil bare så gerne få bekræftet med mere end en test at jeg rent faktisk er gravid... At jeg ikke bare drømmer...

Dog niver jeg mig i patterne når jeg er i tvivl i stedet for armen det virker bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.