Hvornår har I andre NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Kageelsker

MorTilJanuar skriver:

ja som overskriften siger hvornår har I andre fået tid til NF og hvilke tanker gør I omkring det?? 

Skal til NF d. 22/6, da er jeg 11 + 4.

Jeg er blevet scannet 2 gange pga blødninger, så vi ved at der er liv, så det er jeg ikke længere så bekymret for  Jeg er samtidig ung og frisk, så sandsynligheden for at barnet har down-syndrom er minimal. Så jeg ser egentlig mest af alt frem til at se det lille vidunder igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Carl-Emil's mor

Kris89 skriver:

Har desværre ikke fået noget at vide endnu. Venter på brev om tiden... men har fået at vide der går 2-4 uger endnu... Venter med spænding...

Mine tanker går på at få bekræftet at der er noget derinde... Har heldigvis ikke nået at tænke på om der kan være noget galt endnu, men det skal nok komme

Vil bare så gerne få bekræftet med mere end en test at jeg rent faktisk er gravid... At jeg ikke bare drømmer...

Dog niver jeg mig i patterne når jeg er i tvivl i stedet for armen det virker bedre

oooohm du skal da selv gå ind på nettet og bestille tid til det?? 

Anmeld

17. juni 2011

Kris89

MorTilJanuar skriver:

oooohm du skal da selv gå ind på nettet og bestille tid til det?? 

jeg fik at vide at det eneste jeg selv skulle gøre var at ringe til jordmoder... resten kom automatisk...

andre der skal bestille selv eller kun mig der ikk har fået noget at vide om det?

Anmeld

17. juni 2011

Carl-Emil's mor

Kris89 skriver:

jeg fik at vide at det eneste jeg selv skulle gøre var at ringe til jordmoder... resten kom automatisk...

andre der skal bestille selv eller kun mig der ikk har fået noget at vide om det?

Hmm underligt 

Anmeld

17. juni 2011

Kris89

MorTilJanuar skriver:

Hmm underligt 

meget....

Nu bliver jeg jo helt nervøs om det rent faktisk kommer af sig selv eller hvordan...  men det sagde lægen... skal først til læge igen i uge 25´, hvis alt ellers er som det skal være, jeg skulle selv sørge for jordmoder, men hun sagde der ville komme brev om den første scanning...

Anmeld

17. juni 2011

viol

Jeg skulle bestille tid ved min egen læge til doubletest (blodprøven). Jeg fik taget prøven og så kom indkaldelsen til NF nogle dage efter med posten.

Glæder mig vildt til den 6. juli! Men ind i mellem kan jeg også blive nervøs for om vi får dårlige nyheder

Men, men, men... glæder mig mest

Anmeld

18. juni 2011

Camulla

Hmm... nu bliver jeg helt nervøs. Jeg er gravid med nr. 2 og er i 10+1. Var til læge forrige tirsdag og han sagde ingen ting om, at jeg skulle ringe og bestille tid til NF selv, ej heller jordemoder, men skal man det? Jeg er i postkassen 4 gange om dagen for at kigge om der er brev fra sygehuset, men hvis man selv skal ringe og bestille tid, giver det mere mening. Fik bare brevet af sig selv sidst... Og jeg vil jo gerne snart have en tid og helst ikke i sidst øjeblik, vil gerne glæde mig lidt

Så mit spørgsmål er: skal man selv kontakte sygehuset for NF og skal man selv ringe til jordemoder?

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

Camulla skriver:

Hmm... nu bliver jeg helt nervøs. Jeg er gravid med nr. 2 og er i 10+1. Var til læge forrige tirsdag og han sagde ingen ting om, at jeg skulle ringe og bestille tid til NF selv, ej heller jordemoder, men skal man det? Jeg er i postkassen 4 gange om dagen for at kigge om der er brev fra sygehuset, men hvis man selv skal ringe og bestille tid, giver det mere mening. Fik bare brevet af sig selv sidst... Og jeg vil jo gerne snart have en tid og helst ikke i sidst øjeblik, vil gerne glæde mig lidt

Så mit spørgsmål er: skal man selv kontakte sygehuset for NF og skal man selv ringe til jordemoder?

Hvilken kommune bor du i ?? 

Jeg skulle gå ind på www.nakkefold-hillerod.dk og bestille min tid selv 

Anmeld

18. juni 2011

Camulla

MorTilJanuar skriver:

Hvilken kommune bor du i ?? 

Jeg skulle gå ind på www.nakkefold-hillerod.dk og bestille min tid selv 

Aalborg kommune 

Skal jeg så gøre det selv?

Anmeld

18. juni 2011

Carl-Emil's mor

Camulla skriver:

Aalborg kommune 

Skal jeg så gøre det selv?

Kender ingen fra Aalborg så har ingen lige at spørge  men ville ringe og spørge min læge på mandag hvis jeg var dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.