Den obligatoriske dynge på køkkenbordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2008

Plysbjørnen

Jeg har ikke dynger på køkkenbordet, til gengæld er computerbordet en stor dynge, hvor man lige kan ane 2 skærme m/ tastatur og mus...

Og nej jeg aner heller ikke helt hvad man gør ved dem, vi forsøger ihærdigt at holde den nede...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2008

Mary

Trold skriver:

Jeg har ikke dynger på køkkenbordet, til gengæld er computerbordet en stor dynge, hvor man lige kan ane 2 skærme m/ tastatur og mus...

Og nej jeg aner heller ikke helt hvad man gør ved dem, vi forsøger ihærdigt at holde den nede...

Betina

Her kan jeg være med Jeg kan ikke fordrage rod, og slet ikke synligt rod da!!! .....så vores bunke befinder sig på kontoret Vi er dog blevet bedre til at holde den nede, men lige pludeslig tager det altid overhånd og SÅ går det stærkt! Så flyder hele bordet lige pludselig, og det er så latterligt da det tager 10 min at rydde op...... Men jeg er aldrig inde på det rum, har jo min bærbar, så det er min mand der skal bane sig ved til computeren, hehe.

Vi bruger en skuffe i køkkenet til alle de der små ting som der ingen steder hører hjemme, eller det vil sige, jeg bruger den. Henrik rydder den jævnligt op og så får jeg lige at vide at "Du bliver altså nødt til at sætte batterierne i laderen" eller noget lign

Anmeld

2. december 2008

Helle30

Ork mand, den dynge har vi også - lige dér hvor mansuser fra køkkenet mod stuen n- der ligger alt det, man på ét eller andet tidspunkt synes var vigtigt - eller dét, der skal videre til et andet rum, så snart man skal den vej.
Vi har fået et whiteboard i julegave for nogle år siden, og dér hænger (og skrives) alt det der er super vigtigt. Den hænger på køkkendøren, og det fungerer faktisk, så dyngen på hjørnet burde bare smides ud.

- Helle

Anmeld

2. december 2008

Rasmine

Helle30 skriver:

Ork mand, den dynge har vi også - lige dér hvor mansuser fra køkkenet mod stuen n- der ligger alt det, man på ét eller andet tidspunkt synes var vigtigt - eller dét, der skal videre til et andet rum, så snart man skal den vej.
Vi har fået et whiteboard i julegave for nogle år siden, og dér hænger (og skrives) alt det der er super vigtigt. Den hænger på køkkendøren, og det fungerer faktisk, så dyngen på hjørnet burde bare smides ud.

- Helle

Det er måske ikke så ringe en idé at smække en opslagstavle/blackboard magnetdims op på DØREN!
Tak Helle

(Mette - som nu liiige venter med at gøre noget, indtil vi ved om vi har solgt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.