Den obligatoriske dynge på køkkenbordet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. december 2008

Rasmine

HVAD gør I ved den?

Her består den af div. meddelser fra børnehave/vs (vi kan ikke hænge noget på køleskabet, da det ikke er magnetisk)

Regninger, én eller anden reklame hvor jeg liiige har set ét eller andet som vi skal have købt, div. breve+regninger, håndskrevne små gule lapper osv osv osv.

Rydder op i den hver anden dag, den VIL bare ikke forsvinde.
Har prøvet med en lille kurv på en hylde, men så glemte jeg bare de forskellige ting.

Er løsningen virkelig en opslagstavle?

Desuden flyder køkkenbordet altid med div. punge, nøgler, telefoner mv.
Er det bare mig/os, som er rodehoveder, eller har I også ét bestemt sted hvor alt flyder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2008

Nadi

Jeg ryddet op her igår, blev bare træt af det. Så det er ikke hver dag, det er bare når jeg bliver træt af det at der bliver ryddet op.

Jeg vil faktisk hellere have en opslagstavle end at det hænger på køleskabet! Synes det er grimt!!

Anmeld

1. december 2008

Rasmine

Nadi skriver:

Jeg ryddet op her igår, blev bare træt af det. Så det er ikke hver dag, det er bare når jeg bliver træt af det at der bliver ryddet op.

Jeg vil faktisk hellere have en opslagstavle end at det hænger på køleskabet! Synes det er grimt!!

Ja, kønt er det ikke, men mega praktisk.
Synes bare ikke vi har et sted til en opslagstavle.

Men det bliver vel enden på det.

Anmeld

1. december 2008

Nadi

Vi har heller ikke plads til den. Så sålænge vi bor her må jeg vel ta til takke med rodet på køleskabet. Men jeg prøver at sætte det sådan lidt pænt, så dt ikke bare flyder (hvis det kan det på et køleskab)

Anmeld

1. december 2008

Tikki

Vi har dynger overalt! Også på køleskabet og ja, det er megagrimt!! Jeg hader det, men har opgivet det faktisk- nu har vi lavet et skab i køkkenet bare til sådan noget papir og skrammel - når jeg så får overskud til det, vil jeg prøve at gå det hele igennem og få styr på det......Men hvor godt at høre, jeg ikke er en hysterisk oprydningskone, der ikke holder ud at se på dynger, punge, nøgler, mobiler og bilradioer på køkkenbordet...det får jeg nemlig lidt skyld for herhjemme

Anmeld

1. december 2008

linemus

Uh, den dynge hader jeg også. Vores fylder så 1/3 af køkkenbordet med alle mulige papirer, opskrifter, legetøj , små mønter, en skruetrækker osv. Prøver at rydde op, men den vender hele tiden tilbage. Har desværre ikke en løsning på det.

Vi har så også det grimme køleskab med sedler overalt på 2 (!) sider. Den eneste grund til at man kan se køleskabet er hvidt, er fordi det hele hænger i børnevenlig højde. Samtidig har Sebastian valgt at samtlige af hans magnetiske bogstaver og tal skal hænge der...

Anmeld

1. december 2008

Kaufie

Man kan jo faktisk få magnetisk maling, som man kan male over med alm maling eller tavlemaling..... Så er opslagstavlen ikke helt så kedelig - og kan laves i alle mulige størrelser, så der nok skulle være plads.

Anmeld

1. december 2008

Lise

AJ, har i OGSÅ sådan en dynge???

Troede kun det var os! Jeg gør ikke så meget ved den, for det er mest Christians ting der ligger der, og jeg ved ikke om det er gemme- eller smidud-ting, men han er heldigvis god til selv at rydde den væk her og der..

Anmeld

2. december 2008

Loggidut

hæ hæ...sådan nogle dynger har vi også! i de sidste dage har vi dog forsøgt at komme af med dem, og så sent som her til morgen, siger michael til kasper, de papir som du har på køkkenbordet, de skal altså fjernes...og knægten forsvarer sig og siger, det er ikke mine...og så opdagede han at det var hans egne papir...lol...så vi slåsser også her med vanens magt, og finder du en løsning, så giv endelig besked

Anmeld

2. december 2008

Susan1978

årrhhh bacon sådan en dynge har jeg også..eller jeg har flere.. og Jannik er rasende over det..

så jeg ved desværre ikke hvad man gør ved det..

men kom endelig med opskriften når du finder den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.