Helt ny i den her slyngeverden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2011

TbCp

Thalia skriver:

ellers forhandler Sara P nogle rigtigt fine basis vikler og slynger til en pris der nærmer sig det som det koster at sy dem selv

Det må jeg lige kigge på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2011

TbCp

Thalia skriver:

Og det her er for øvrigt mig på vej hjem fra sygehuset efter at have født Victor. Vi bor 5 minutter derfra, så han røg bare i tricottien og så under jakken

Og så en enkelt dobbeltslynging af begge børn da vi skulle ud og købe ind. Vi har pseudotvillinger med 18 mdr imellem, og storebror var ikke helt klar til at afgive sin plads i slyngen da lillebror kom til.

Men det er Victor i strækvikle og sebastian i KS ringslynge

Den ser smart ud den på første billede!

Anmeld

19. juni 2011

Thalia

TbCp skriver:

Den ser smart ud den på første billede!

Den hedder en tricotti og fungerer bare som to stofringe i strækstof som man tager over hver skulder.

I princippet fungerer den som en strækvikle, men støtter ikke i lænden, men den er nem og hurtig til korte ture.

Min største anke med den er faktisk at når man kigger forhandler billeder på nettet, så er der altid vist at baby kan sidde oprejst i den. Det skal man virkeligt lade være med, for der er ingen sidestøtte (modsat strækviklen), og det gær det skide farligt.

Anmeld

4. november 2012

Mumto3

Thalia skriver:

Nej, det er en netbutik

Som jeg også har skrevet tidligere så er jeg kæmpe begejstret for slynger, og jeg har selv et kæmpe lager af både vikler og slynger. Koalaviklen er et rigtigt godt bud på en god strækvikle - hvis man kan leve med det fjollede broderi, men jeg synes den er dyr i forhold til hvad man får for pengene, og personigt gider jeg ikke det der "Slynger" hen over lommen.

Altså jeg skriver jo heller ikke Barnevogn på kalechen af min vogn - det kan folk godt selv regne ud

Men altså Sara P laver nogle gode ringslynger og nogle strækvikler i god kvalitet i diskrete farver, og hun er vist også villig til at lave demoer ind imellem

Har du et link til hendes hjemmeside? Jeg kan nemlig ikke finde den :-)

Anmeld

4. november 2012

Eliza

Jeg har da glippet, at der var en mere på vej ?? 

Anmeld

4. november 2012

Eliza

ahh gammel tråd.. bare glem det 

Anmeld

5. november 2012

TbCp

Eliza skriver:

ahh gammel tråd.. bare glem det 

Hahaha 

Neeeej jeg tror vi holder ved de 2 her

Anmeld

5. november 2012

Thalia

Mumto3 skriver:

Har du et link til hendes hjemmeside? Jeg kan nemlig ikke finde den :-)

Jeg kan se at hendes side er nede lige nu, det kan muligvis skyldes at hun selv er på barsel for tiden.

Jeg smider hende lige en mail og ser om hun ikke selv lige kan kontakte dig. Hun vil i hvert fald helt sikkert kunne hjælpe dig i forhold til gode opstartsslynger

Alternativt kan jeg anbefale brugtmarkedet på slyngebarn.dk. Der er tit mange fine slynger til salg

Anmeld

5. november 2012

Mumto3

Thalia skriver:

Jeg kan se at hendes side er nede lige nu, det kan muligvis skyldes at hun selv er på barsel for tiden.

Jeg smider hende lige en mail og ser om hun ikke selv lige kan kontakte dig. Hun vil i hvert fald helt sikkert kunne hjælpe dig i forhold til gode opstartsslynger

Alternativt kan jeg anbefale brugtmarkedet på slyngebarn.dk. Der er tit mange fine slynger til salg

Tak skal du have, men jeg har nu ikke brug for råd og vejledning. Jeg er selv slyngevejleder og har været det i rigtig mange år. Det er mere fordi jeg har set at hun laver nogle rigtig fine slynger til børn, som de kan bære dukker og bamser i. Og sådan en kunne jeg måske bruge som julegave til min niece :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.