Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mulle7430 skriver: nej søde
nej søde
Nåh okay. :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissGeoh skriver: Har en masse jeg skal have solgt.. Skal af med det hele.. Byd tøser..
Har en masse jeg skal have solgt..
Skal af med det hele..
Byd tøser..
Hvad str er de blomstrede sko og hvad er det for et mærke?
Laura25 skriver: Hvad str er de blomstrede sko og hvad er det for et mærke?
De er str 38.. Det er Friis & co..
MissGeoh skriver: De er str 38.. Det er Friis & co..
Ok- hvad vil du have for dem og hvad er nyprisen? Det er lidt svært at se hvilken stand de er i?
Laura25 skriver: Ok- hvad vil du have for dem og hvad er nyprisen? Det er lidt svært at se hvilken stand de er i?
Man kan godt se de er brugt, men de fejler intet.
Kender desværre ikke nyprisen..
Men hvad siger du til 130 kr?
MissGeoh skriver: Okay, men jeg vil helst sæge dem alle samlet.. Så må vi se om de bliver solgt..
Okay, men jeg vil helst sæge dem alle samlet..
Så må vi se om de bliver solgt..
Men er de ikke solgt der, vil du så sælge kun de 3? Er jo bedre end ingen solgt
StephanieJ skriver: Men er de ikke solgt der, vil du så sælge kun de 3? Er jo bedre end ingen solgt
Det ser vi på til den tid.
MissGeoh skriver: Det er meget normal størrelse, jeg har heller ikke store håndled.. De brune er måske solgt, der kommer en og kigger på dem i dag, men de blå har jeg.. Du kan få armbånd og blå stiletter samlet til 300 kr.. Og hvis de brune ikke bliver solgt kan du få alle 3 ting samlet til 400 kr..
Det er meget normal størrelse, jeg har heller ikke store håndled..
De brune er måske solgt, der kommer en og kigger på dem i dag, men de blå har jeg..
Du kan få armbånd og blå stiletter samlet til 300 kr.. Og hvis de brune ikke bliver solgt kan du få alle 3 ting samlet til 400 kr..
Heh, men jeg fik ikke sko-størrelsen at vide?
MissGeoh skriver: Man kan godt se de er brugt, men de fejler intet. Kender desværre ikke nyprisen.. Men hvad siger du til 130 kr?
Det er lige i overkanten...jeg følger lidt med.
Jeg antager at armbåndet er fra Pandora? Du skriver 200 kr. for det ....men også at jeg må komme med et bud.Så det prøver jeg på 150 kr.?? Så handler vi med det samme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128