Mor og meget mere skriver:
Jeg synes bestemt, det er relevant information for andre potentielle købere, at du springer fra en salgsaftale - og hvordan skal hun ellers påvirke dig til at overholde aftalen, når du tilsyneladende ikke er lydhør i jeres private korrespondance? Du har valgt at sætte dine ting til salg i et offentligt forum - så må du også sørge for, at dine handelsmetoder tåler "dagens lys".
At du bare kunne have ladet være med at give hende pengene tilbage - HENDES penge! - er usagligt at nævne. Hun er i forvejen gået LANGT ved at give dig de ekstra 50 kroner. At det er din første dårlige handel skyldes kun dig selv - i dit sted ville jeg tænke mig godt om for at undgå, at det også blev din sidste handel.
Jeg synes du skal blande dig udenom.
Ja så må hun jo skrive til henrik.. Det kan jeg ikke tage mig af.. Men jeg synnes bestemt ikke du skal blande dig i noget du ikke har noget med at gøre..
Og forresten så har hun IKKE givet mig 50 kr ekstra..
Jeg ved det er min fejl, men jeg kunne jo bare have beholdt pengene uden at sende hendes varer, men jeg har tilbudt hende at betale hende pengene tilbage..
Anmeld