Køb i dag og jeg betaler HALV porto! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. juni 2011

MissGeoh

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes bestemt, det er relevant information for andre potentielle købere, at du springer fra en salgsaftale - og hvordan skal hun ellers påvirke dig til at overholde aftalen, når du tilsyneladende ikke er lydhør i jeres private korrespondance? Du har valgt at sætte dine ting til salg i et offentligt forum - så må du også sørge for, at dine handelsmetoder tåler "dagens lys".

At du bare kunne have ladet være med at give hende pengene tilbage - HENDES penge! - er usagligt at nævne. Hun er i forvejen gået LANGT ved at give dig de ekstra 50 kroner. At det er din første dårlige handel skyldes kun dig selv - i dit sted ville jeg tænke mig godt om for at undgå, at det også blev din sidste handel.

Jeg synes du skal blande dig udenom.

Ja så må hun jo skrive til henrik.. Det kan jeg ikke tage mig af.. Men jeg synnes bestemt ikke du skal blande dig i noget du ikke har noget med at gøre.. 

Og forresten så har hun IKKE givet mig 50 kr ekstra..

Jeg ved det er min fejl, men jeg  kunne jo bare have beholdt pengene uden at sende hendes varer, men jeg har tilbudt hende at betale hende pengene tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

MissGeoh

lås

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.