Køb i dag og jeg betaler HALV porto! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. juni 2011

Isabeau

MissGeoh skriver:

Tak for det.. Det er jeg glad for..

Jaaa det er rigtig fint.. Håber din søster? bliver glad for det..

Det blev hun!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

JustAnotherName

Binder det ikke, når du SELV herinde har sat prisen for armbåndet til 200 kroner ???

Jeg er så frustreret og skuffet over, at du nu pludselig ikke vil sælge mig det alligevel. Aftalen var ordnet, og pengene ER overført   

Anmeld

16. juni 2011

MissGeoh

Isabeau skriver:

Det blev hun!!

Det var bare rigtig godt..

Anmeld

16. juni 2011

MissGeoh

JustAnotherName skriver:

Binder det ikke, når du SELV herinde har sat prisen for armbåndet til 200 kroner ???

Jeg er så frustreret og skuffet over, at du nu pludselig ikke vil sælge mig det alligevel. Aftalen var ordnet, og pengene ER overført   

Jeg synes ikke du kan være bekendt at skrive en offenlig tråd om det.. Det er en sag mellem DIG OG MIG.. Ikke dig og mig og alle andre.. Og nu har jeg slet ikke lyst til at sælge dig det..

Jeg har sagt jeg med glæde overføre pengene tilbage til dig.. Jeg kunne sku have været en større nar og så lade være med at give dig dine penge tilbage.. Men det har jeg ikke samvittighed til..

Jeg burde have tjekket prisen på det inden, MIN fejl JA.. Men derfor behøver du sku ikke lægge sådan et indlæg ind i min tråd..

Det her er min første og sidste dårlige handel!

Anmeld

16. juni 2011

JustAnotherName

Jeg synes ikke du kan være bekendt at skrive en offenlig tråd om det.. Det er en sag mellem DIG OG MIG.. Ikke dig og mig og alle andre.. Og nu har jeg slet ikke lyst til at sælge dig det..

Jeg har sagt jeg med glæde overføre pengene tilbage til dig.. Jeg kunne sku have været en større nar og så lade være med at give dig dine penge tilbage.. Men det har jeg ikke samvittighed til..

Jeg burde have tjekket prisen på det inden, MIN fejl JA.. Men derfor behøver du sku ikke lægge sådan et indlæg ind i min tråd..

Jeg har INTET sted nævnt dig ved navn ....End ikke fortalt hvad varen det!

Jeg har ikke udstillet dig. Blot spurgt, hvad der i denne sag virkede fair. Det står der desværre ingenting om i reglerne for "køb og salg" .....Men ja, det er din fejl ikke at tjekke op på det, inden du sætter din pris for varen. Og det skal jeg vel ikke stå til regskab for?!?!

Anmeld

16. juni 2011

MissGeoh

JustAnotherName skriver:

Jeg har INTET sted nævnt dig ved navn ....End ikke fortalt hvilken vare det var

Nej men filk fatter det ligesom nok når du skriver det I MIN tråd..

Så dumme tror jeg sku ikke de er..

Men jeg overføre pengene tilbage til dig så snart de går ind på min konto.

Anmeld

16. juni 2011

JustAnotherName

MissGeoh skriver:

Jeg har ikke udstillet dig. Blot spurgt, hvad der i denne sag virkede fair. Det står der desværre ingenting om i reglerne for "køb og salg" .....Men ja, det er din fejl ikke at tjekke op på det, inden du sætter din pris for varen. Og det skal jeg vel ikke stå til regskab for?!?!

Anmeld

16. juni 2011

JustAnotherName

Jeg vil hellere have min vare !!!

Anmeld

16. juni 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MissGeoh skriver:

Jeg synes bestemt, det er relevant information for andre potentielle købere, at du springer fra en salgsaftale - og hvordan skal hun ellers påvirke dig til at overholde aftalen, når du tilsyneladende ikke er lydhør i jeres private korrespondance? Du har valgt at sætte dine ting til salg i et offentligt forum - så må du også sørge for, at dine handelsmetoder tåler "dagens lys".

At du bare kunne have ladet være med at give hende pengene tilbage - HENDES penge! - er usagligt at nævne. Hun er i forvejen gået LANGT ved at give dig de ekstra 50 kroner. At det er din første dårlige handel skyldes kun dig selv - i dit sted ville jeg tænke mig godt om for at undgå, at det også blev din sidste handel.

Anmeld

16. juni 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
JustAnotherName skriver:

Jeg har INTET sted nævnt dig ved navn ....End ikke fortalt hvad varen det!

Jeg synes, du skal henvende dig til Henrik. Man kan ikke tage højde for alt igennem reglerne, men det turde være en selvfølge, at man som sælger står ved sin pris og ikke hverken forhøjer den eller fortryder salget. Jeg tvivler på, den metode holder "i retten".

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.