Spørgsmål til gravide ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Ann. skriver:

Jeg har nu også selv haft svamp da jeg var gravid - så jeg ved det også, og det du siger passer nu meget godt med det.

Det ved jeg 100% sikkert det ikke er, men ellers tak for tippet

Kunne jo godt have været.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Undskyld, nogen finder det måske lidt ulækkert.

Men hvordan er jeres udflåd efter i er blevet gravide ?

Udseende og konsistens ?

Hvornår ændrede det sig.

Er annonym, da nogen kender mig her inde.

er i uge 12 og det er først ændret i løbet af den sidste uges tid.  

det er mere hvidt  end det plejer, minder lidt om det man har lige efter sin mens

Anmeld

14. juni 2011

Anonym

Mit har ændret sig meget! For det første er der MEGET mere af det, for det andet er det blevet mere sådan slimet og sådan... Det er mega træls, for det ødelægger mine trusser, oge r blevet frarådet at bruge trusseindlæg for meget.. 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mit har ændret sig meget! For det første er der MEGET mere af det, for det andet er det blevet mere sådan slimet og sådan... Det er mega træls, for det ødelægger mine trusser, oge r blevet frarådet at bruge trusseindlæg for meget.. 

Tak for svar, det er rart lige at høre andres erfaringer

Anmeld

14. juni 2011

modesty

Anonym skriver:

Du har helt ret, man burde da bare kunne spørge om sådanne ting. Men har indtryk af, at nogen nogel gange kan blive lidt stødte, derfor mit undskyld For ikke at støde nogen.

Grunden til at jeg er anonym, er fordi jeg måske er gravid, og kender nogen her inde der ikke skal vide det endnu. Så er ikke anonym pga. det med udflåden

Men tak for svar, mit har ændret sig meget den sidste uge. Det er ikke fordi der er meget, det er bare ændret, også en del i lugten. Ikke slemt, men det lugter anderledes

OK.

Jeg tror heller ikke at det er svamp - jeg er i hvert fald absolut ikke i tvivl når jeg har svamp, av for satan da.

Det lyder ret normalt.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

OK.

Jeg tror heller ikke at det er svamp - jeg er i hvert fald absolut ikke i tvivl når jeg har svamp, av for satan da.

Det lyder ret normalt.

Nej nemlig ikke. Jeg har prøvet svamp tre gange i mit liv. Det er nok forskelligt hvordan vi mærker det, men når jeg har haft det, har det kløet helt ekstremt både udvendig og indvendig. Og så svier det.

Det har jeg heldigvis ikke noget med nu.

Anmeld

14. juni 2011

Den lykkelige

Jeg er ikke gravid nu.. men da jeg var blev det MEGET tyndere..

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Jeg er ikke gravid nu.. men da jeg var blev det MEGET tyndere..

OK, Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.