modesty skriver:
Først må jeg lige sige at jeg synes det er synd med alle de her "det er ulækkert/klamt" tilføjelser hver gang nogen vil spørge om noget med udflåd eller menstruation. Hallo, vi er allesammen kvinder, vi oplever det allesammen, det er ikke ulækkert, det er helt naturligt ;-) Du er simpelthen anonym fordi du stiller et spørgsmål om udflåd???
Nå, anyways, mit udflåd har ikke ændret sig synderligt (er 23+0). Lugten er en lille smule mere markant, men ikke det store. Men jeg har hørt at det er helt normalt at man kan have både mere af det og at det kan være anderledes i konsistensen end det plejer.

Du har helt ret, man burde da bare kunne spørge om sådanne ting. Men har indtryk af, at nogen nogel gange kan blive lidt stødte, derfor mit undskyld
For ikke at støde nogen.
Grunden til at jeg er anonym, er fordi jeg måske er gravid, og kender nogen her inde der ikke skal vide det endnu. Så er ikke anonym pga. det med udflåden 
Men tak for svar, mit har ændret sig meget den sidste uge. Det er ikke fordi der er meget, det er bare ændret, også en del i lugten. Ikke slemt, men det lugter anderledes 
Anmeld