Spørgsmål til gravide ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.826 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juni 2011

Anonym trådstarter

Undskyld, nogen finder det måske lidt ulækkert.

Men hvordan er jeres udflåd efter i er blevet gravide ?

Udseende og konsistens ?

Hvornår ændrede det sig.

Er annonym, da nogen kender mig her inde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Undskyld, nogen finder det måske lidt ulækkert.

Men hvordan er jeres udflåd efter i er blevet gravide ?

Udseende og konsistens ?

Hvornår ændrede det sig.

Er annonym, da nogen kender mig her inde.

Mit ændrede sig først omkring 9-10 uge. Det er blevet mere konstant cremet og hvidt. Men har aldrig haft så meget af det ,så den store forskel er der vist ikke. Det minder vel om udflåd efter mens. 

Anmeld

14. juni 2011

modesty

Først må jeg lige sige at jeg synes det er synd med alle de her "det er ulækkert/klamt" tilføjelser hver gang nogen vil spørge om noget med udflåd eller menstruation. Hallo, vi er allesammen kvinder, vi oplever det allesammen, det er ikke ulækkert, det er helt naturligt ;-) Du er simpelthen anonym fordi du stiller et spørgsmål om udflåd???

Nå, anyways, mit udflåd har ikke ændret sig synderligt (er 23+0). Lugten er en lille smule mere markant, men ikke det store. Men jeg har hørt at det er helt normalt at man kan have både mere af det og at det kan være anderledes i konsistensen end det plejer.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mit ændrede sig først omkring 9-10 uge. Det er blevet mere konstant cremet og hvidt. Men har aldrig haft så meget af det ,så den store forskel er der vist ikke. Det minder vel om udflåd efter mens. 

Jeg egentlig altid haft udflåd hele måned, mellem mine mens.

Men syntes det har ændret sig en del.

Til at være lidt i "klumper" enten gul el. gennemsigtig

Ellers er der bare en masse hvidt.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym

Anonym skriver:

Er du gravid? Jeg synes det lyder helt almindelig. Hvis det skifter meget farve eller lugter meget fælt skal man lige holde øje, men ellers ikke. Det er så vidt jeg har hørt helt normalt at det skrifter lidt udseende og konsistens. Synes det var "værst" omkring 9 uge, men så blev det mere alm. creme hvidt. Men nu er jeg nok ikke den bedste at tage udgangspunkt i, da jeg generelt ikke er generet af det overhoved. 

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er du gravid? Jeg synes det lyder helt almindelig. Hvis det skifter meget farve eller lugter meget fælt skal man lige holde øje, men ellers ikke. Det er så vidt jeg har hørt helt normalt at det skrifter lidt udseende og konsistens. Synes det var "værst" omkring 9 uge, men så blev det mere alm. creme hvidt. Men nu er jeg nok ikke den bedste at tage udgangspunkt i, da jeg generelt ikke er generet af det overhoved. 

Jeg ved ikke om jeg er gravid, jeg har ikke testet. Har testdag om to dage. Mit udflåd har bare ændret sig helt vildt den sidste uge, i forhold til hvordan det normalt er. Så det er egentlig bare lidt nysgerrighed

Anmeld

14. juni 2011

Ann.

Anonym skriver:

Jeg synes det lyder rigtig meget som om at du har svamp.

Specielt når du siger klumpet og gult.

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Først må jeg lige sige at jeg synes det er synd med alle de her "det er ulækkert/klamt" tilføjelser hver gang nogen vil spørge om noget med udflåd eller menstruation. Hallo, vi er allesammen kvinder, vi oplever det allesammen, det er ikke ulækkert, det er helt naturligt ;-) Du er simpelthen anonym fordi du stiller et spørgsmål om udflåd???

Nå, anyways, mit udflåd har ikke ændret sig synderligt (er 23+0). Lugten er en lille smule mere markant, men ikke det store. Men jeg har hørt at det er helt normalt at man kan have både mere af det og at det kan være anderledes i konsistensen end det plejer.

Du har helt ret, man burde da bare kunne spørge om sådanne ting. Men har indtryk af, at nogen nogel gange kan blive lidt stødte, derfor mit undskyld For ikke at støde nogen.

Grunden til at jeg er anonym, er fordi jeg måske er gravid, og kender nogen her inde der ikke skal vide det endnu. Så er ikke anonym pga. det med udflåden

Men tak for svar, mit har ændret sig meget den sidste uge. Det er ikke fordi der er meget, det er bare ændret, også en del i lugten. Ikke slemt, men det lugter anderledes

Anmeld

14. juni 2011

Anonym trådstarter

Ann. skriver:

Jeg synes det lyder rigtig meget som om at du har svamp.

Specielt når du siger klumpet og gult.

Det er ikke svamp...

Der er jeg helt roligt. Jeg har prøvet at have svamp. Og når man har haft det, så er man ikke i tvivl om hvordan det føles.

Nu skal klumpet og gul heller ikke forståes i overdrevet tilstand. Det var bare for at forklare hvordan det er blevet lidt anderledes

Anmeld

14. juni 2011

Ann.

Det er ikke svamp...

Der er jeg helt roligt. Jeg har prøvet at have svamp. Og når man har haft det, så er man ikke i tvivl om hvordan det føles.

Nu skal klumpet og gul heller ikke forståes i overdrevet tilstand. Det var bare for at forklare hvordan det er blevet lidt anderledes

Jeg har nu også selv haft svamp da jeg var gravid - så jeg ved det også, og det du siger passer nu meget godt med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.