Nogle Herning piger som er frisk på at mødes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Mette M

Hej..

Jeg har fri kl. 12, så kommer så hurtigt jeg kan. Har vel 10 min der ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

TwinsQ

Undskyld mit fravær!!!

Hvor er det fedt at se så mange, der er friske!!´Jeg er selvfølgelig os klar på mandag kl 12!!

Men måske vi skal have en til at ringe derud, når vi nu kommer så mange med barnevogn. Da jeg ved de ikke må komme med ind men vi kunne jo spørge om det er mulig at sidde i den firekant??

Anmeld

16. juni 2011

channie-g

Angelspot skriver:

Super fedt

Så er det:

GitteC78

Angelspot

FrøkenHedegaard

jeg (channie-g) og muttiealec vil også gerne tilmelde oz...

Anmeld

16. juni 2011

GitteC78

TwinsQ skriver:

Undskyld mit fravær!!!

Hvor er det fedt at se så mange, der er friske!!´Jeg er selvfølgelig os klar på mandag kl 12!!

Men måske vi skal have en til at ringe derud, når vi nu kommer så mange med barnevogn. Da jeg ved de ikke må komme med ind men vi kunne jo spørge om det er mulig at sidde i den firekant??

Jeg tror også vi er nødt til at ringe og bestille bord... Hvem tager sig af denne opgave???

Anmeld

16. juni 2011

channie-g

GitteC78 skriver:

Jeg tror også vi er nødt til at ringe og bestille bord... Hvem tager sig af denne opgave???

det kan jeg godt gøre hvis det er går nemlig hjemme i øjeblikket sååå... hvor mange skal jeg bestille til voksne+børn ??

Anmeld

16. juni 2011

Angelspot

Så er vi vel 6 voksne, men ved ikke med børn, om der er nogen der har store børn med som skal have en stol. Kan dem der skal med, ikke skrive sig selv på listen? Jeg opdaterer den lige nedenunder med dem jeg kn se har skrevet de kommer

Anmeld

16. juni 2011

Angelspot

Opdatering

Angelspot skriver:

Super fedt

Så er det:

GitteC78

Angelspot

FrøkenHedegaard

channie-g

muttiealec

TwinsQ

Mette M

CeViss

Ja det var jo ikke 6, men 8 der skulle stå

Hvis jeg har glemt nogen må de jo endelig sige til, det er ikke med vilje!

Anmeld

16. juni 2011

GitteC78

Hold da op vi bliver mange.... Det kan da kun gå hen og blive hyggeligt . Glæder mig til at møde jer alle...

Anmeld

16. juni 2011

GitteC78

channie-g skriver:

det kan jeg godt gøre hvis det er går nemlig hjemme i øjeblikket sååå... hvor mange skal jeg bestille til voksne+børn ??

Det må du gerne... Du skal sikkert høre om du kan bestille bord udenfor, da mange har barnevogn med og ikke må medbringes indenfor...

Anmeld

16. juni 2011

channie-g

oki når du skriver udenfor er det "udenfor" på gangen og ikke udenfor udenfor ??? forstår du hvad jeg mener hehe ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.