Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
channie-g skriver: Så er der bestil bord til 9 for at være sikker... Til kl 12.
Så er der bestil bord til 9 for at være sikker... Til kl 12.
Lyder bare godt... Daniel og jeg glæder os også
Kan man stadig nå det? Eller kan man være heldig, at de måske har plads? Har først set dette nu, øv bøv Hvis det er for sent, ja så må I have en dejlig middag derinde
Lisbeth85 skriver: Kan man stadig nå det? Eller kan man være heldig, at de måske har plads? Har først set dette nu, øv bøv Hvis det er for sent, ja så må I have en dejlig middag derinde
du kan godt komme med for har bestilt til 9 og vi var kun 8 tilmeldte... er der andre der ude tror jeg sagtens i kan tilmelde jer os for vi får bare sat nogen flere stole til..
channie-g skriver: du kan godt komme med for har bestilt til 9 og vi var kun 8 tilmeldte... er der andre der ude tror jeg sagtens i kan tilmelde jer os for vi får bare sat nogen flere stole til..
Ej hvor lyder det bare godt Vi ses i morgen kl. 12
FrøkenHedegaard skriver: Hvad sagde de til at vi kom så mange også endda mange af os med barnevogne
Hvad sagde de til at vi kom så mange også endda mange af os med barnevogne
det var bare helt fint.... de var bare glade for vi valgt at forudbestille plads hehe
channie-g skriver: det var bare helt fint.... de var bare glade for vi valgt at forudbestille plads hehe
Jah, de ville nok være en SMULE træt af os hvis vi bare dukkede op.. Men vi glæder os hvert fald
FrøkenHedegaard skriver: Jah, de ville nok være en SMULE træt af os hvis vi bare dukkede op.. Men vi glæder os hvert fald
ja ville de sikkert hehe... glæder mig også rigtig meget...
Ja vi fylder jo en hel del med alle de barnevogne, det blir rigtig sjovt at møde jer
Vi ses i morgen!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128