Nogle Herning piger som er frisk på at mødes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2011

Fru.Mäes <3

Kanon Felix og jeg glæder os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2011

GitteC78

channie-g skriver:

Så er der bestil bord til 9 for at være sikker... Til kl 12.

Lyder bare godt... Daniel og jeg glæder os også

Anmeld

18. juni 2011

Lisbeth85

Kan man stadig nå det? Eller kan man være heldig, at de måske har plads? Har først set dette nu, øv bøv Hvis det er for sent, ja så må I have en dejlig middag derinde

Anmeld

18. juni 2011

channie-g

Lisbeth85 skriver:

Kan man stadig nå det? Eller kan man være heldig, at de måske har plads? Har først set dette nu, øv bøv Hvis det er for sent, ja så må I have en dejlig middag derinde

du kan godt komme med for har bestilt til 9 og vi var kun 8 tilmeldte... er der andre der ude tror jeg sagtens i kan tilmelde jer os for vi får bare sat nogen flere stole til..

Anmeld

18. juni 2011

Fru.Mäes <3

channie-g skriver:

du kan godt komme med for har bestilt til 9 og vi var kun 8 tilmeldte... er der andre der ude tror jeg sagtens i kan tilmelde jer os for vi får bare sat nogen flere stole til..

Hvad sagde de til at vi kom så mange også endda mange af os med barnevogne

Anmeld

19. juni 2011

Lisbeth85

channie-g skriver:

Ej hvor lyder det bare godt  Vi ses i morgen kl. 12 

Anmeld

19. juni 2011

channie-g

FrøkenHedegaard skriver:

Hvad sagde de til at vi kom så mange også endda mange af os med barnevogne

det var bare helt fint.... de var bare glade for vi valgt at forudbestille plads hehe

Anmeld

19. juni 2011

Fru.Mäes <3

channie-g skriver:

det var bare helt fint.... de var bare glade for vi valgt at forudbestille plads hehe

Jah, de ville nok være en SMULE træt af os hvis vi bare dukkede op.. Men vi glæder os hvert fald

Anmeld

19. juni 2011

channie-g

FrøkenHedegaard skriver:

Jah, de ville nok være en SMULE træt af os hvis vi bare dukkede op.. Men vi glæder os hvert fald

ja ville de sikkert hehe... glæder mig også rigtig meget...

Anmeld

19. juni 2011

Angelspot

Ja vi fylder jo en hel del med alle de barnevogne, det blir rigtig sjovt at møde jer

Vi ses i morgen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.