Nogle Herning piger som er frisk på at mødes??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2011

Fru.Mäes <3

Nalle skriver:

Er dog ikke fra Herning, men Ikast 11 km væk

Fuldstændig ligemeget - alle er velkommen Vi skal bare LIGE have styr på hvor mange vi blive, hvad dag og hvor henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2011

GitteC78

Kan alle nu på mandag, for så kunne vi måske ses der?

Anmeld

15. juni 2011

mulle7430

TwinsQ skriver:

Jeg syntes det kunne være super hyggelig at mødes.... Håber der er nogle friske som er klar...

jeg er fra ikast

Anmeld

15. juni 2011

Nenus

Må man være med hvis man ikke har børn?

Jeg er fra Hammerum..

Anmeld

15. juni 2011

Fru.Mäes <3

Jamen ALLE er velkommen - med børn eller ikke børn Jamen hvis alle kan MANDAG!! Så siger vi mandag Hvor har folk lyst til at mødes henne

Anmeld

15. juni 2011

Nenus

FrøkenHedegaard skriver:

Jamen ALLE er velkommen - med børn eller ikke børn Jamen hvis alle kan MANDAG!! Så siger vi mandag Hvor har folk lyst til at mødes henne

Jamen så springer jeg da med her! Trænger ski til at få nogle nye bekendtskaber..

Jeg har tid mandag - ved bare ikke lige hvor vi skulle være

Anmeld

15. juni 2011

Mette M

Hej

Jeg er evt. også frisk på mandag.

Anmeld

15. juni 2011

Fru Nielsen

Jeg kunne da også godt tænke mig at være med....

Hva tid mandag???

Anmeld

15. juni 2011

Fru.Mäes <3

Hvor tror I vi kan være henne af - UDEN at alt for mange folk bliver træt af MØDREGRUPPEN Jeg ville meget gerne ligge hus til, men vi bor i lejlighed og har ikke meget plads og slet ikke til MANG børn

Anmeld

15. juni 2011

Angelspot

FrøkenHedegaard skriver:

Hvor tror I vi kan være henne af - UDEN at alt for mange folk bliver træt af MØDREGRUPPEN Jeg ville meget gerne ligge hus til, men vi bor i lejlighed og har ikke meget plads og slet ikke til MANG børn

Jeg er frisk på mandag, det blir da super hyggeligt

Tror i man evt kan ringe til en cafe og høre om man må komme så mange? Jeg kender til flere, men Dyrbys i Herning er børnevenlig, de har puslefaciliteter og man må amme derinde.

Det kan evt være kl 12, så kan man mødes til frokost?? Så kan de fleste børn også nappe sg en lur mens tøserne hygger

Eller er det andre forslag, så er jeg meget åben, mit var bare et forslag da der ikke var kommet andre ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.